19 Ağustos 2019 Pazartesi

Canavarın Çağrısı - Patrick Ness


DeliDolu Yayınları'ndan 2016'da çıkan kitabımız 219 sayfa, çevirisi Arif Cem Ünver'e ait. Yazar Patrick Ness kitabın fikrini hayatını kaybeden yazar Siobhan Dowd'dan almış. Ayrıca kitap 2016'da filme uyarlanmış, Felicity Jones ve Sigourney Weaver oynuyor, imdb puanı 7,5. Ben de filmini izleyip çok beğenince kitabını da okumak istedim. Kitap da güzeldi ama filmi daha çok hoşuma gitti açıkçası...:)

Kahramanımız Conor 13 yaşında bir çocuktur, annesi ve babasının ayrılmış olmasının yanı sıra annesi kanser tedavisi görmektedir ve işler hiç de iyi gitmiyordur... Conor her gece korkunç bir kabusla uyanmaktadır. Bütün bunların üstüne penceresinin baktığı mezarlık bahçesindeki dev porsuk ağacı canlanır ve Conor'la konuşur, ona anlatmak istediği birşey vardır ve bunu hikayeleri ile yapar...

Tahmin edebileceğiniz gibi hüzünlü bir kitaptı, ama kesinlikle güzeldi, çocuk kitabı formatında ama yetişkinler de zevkle okuyabilir, tavsiye ederim, keyifli okumalar:)

14 yorum:

  1. hımmm filmi hemen izleyim :) heey, şimdi gördüm seniii blog okuyoduun, geldim hemen yakalamak içiiin kikiki :)

    YanıtlaSil
  2. ay bak yaa, şimdi bloglarda gördümdü seni hemen gelip yorum yapayım dedim yakalayım onuuuuu ha haaa ay sen de bnim bloga gelmişsin aynı andaaaa ne hoşşş, sana yorum yapıp bloguma dönünce gördüm şimdi ayyy ne tatliş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak işte kalbiş kalbişe karşıymışız:)) aynen bence de çok tatliş:))

      Sil
  3. Çok ilginç bir konusu varmış. Mezarlığa bakan korkutucu olmalı ama anneannemlerin de öyleydi ve hiç korkmazdık:( ilkokuldaydık. Filmi de yapıldığına göre bayağı iyiymiş. Çok teşekkürler Eren'ciğim yine güzel bir tanıtımdı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Müjde Abla, kesinlikle çok orijinal bir kitap ve tabi filmi de öyle, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  4. Kapak sanırım filmin afişi... Güzel bir esere benziyor emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet özellikle filmini tavsiye ederim çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  5. Bu kitap benim de ilgimi çekiyordu, filmi daha güzelse önce filmine bakayım :))

    YanıtlaSil
  6. Ben de bir kitap uyarlamasını izleyip çok beğendiysem sonradan kitabını alıp okuyorum. Kitabı okurken kahramanlarda, filmin oyuncuları canlanıyor gözümde :-)

    YanıtlaSil
  7. Filmini izlemek daha cazip geldi bana. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmi beni daha çok etkiledi evet, ben teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...