5 Ağustos 2019 Pazartesi

Zor Olsa da Hayat Devam Ediyor - Rövşen Abdullahoğlu



Merhaba, bugün yeni çıkan bir kitapla karşınızdayım; "Zor Olsa da Hayat Devam Ediyor". Yazarımız Rövşen Abdullahoğlu’nın dilimizdeki ikinci kitabıymış bu. Rövşen Abdullahoğlu kitapyurdu’nda şu şekilde tanıtılmış;


“Yazar Rövşen Abdullaoğlu filozof, Doğu bilimci ve psikologdur. Azerbaycan Devlet İktisat Üniversitesini bitirdikten sonra çeşitli eğitim kurumlarında Arap ve Fars dillerinde teoloji, Arap edebiyatı, Doğu ve Batı felsefesi alanlarında eğitim aldı. Moskova’da Pozitif Teknolojiler ve Konsalting Enstitüsünün Psikolojik Danışmanlık bölümü mezunudur. Yazarın bugüne dek motivasyon psikolojisi, irfan, felsefe, teoloji ve roman türünde 26 kitabı yayımlandı.”

Abdullahoğlu, Azerbaycan’da çok popüler bir yazarmış, doğrusu bu kitabından sonra ülkemizde de popüler bir yazar olacağına eminim…

Destek Yayınları’ndan çıkan kitabımız 271 sayfa ve kısa kısa birbirini takip eden bölümlerden oluşuyor, özellikle kısa kısa bölümler olması, yazarın sohbet havasında ve hayattan örneklerle konulara değinmesi kitabın çok kolay okunmasını sağlıyor. Bu arada kitapta hiç yazım hatası görmedim, görsel olarak da yuvarlatılmış köşeleri, kapağı olsun içeriği dışında da her bakımdan başarılı bir kitap olmuş, bunu da eklemek isterim...

Konu olarak başlıktan da anladığınız üzere ana temamız hayatın zorluklarına rağmen olumsuzluklara kapılıp pes etmemek… Özellikle yazarımız bu konulara kutsal kitaplar çerçevesinden de bakarak dikkatimizi bunların dini kökenlerine  çekiyor. Ama bu kısıtlayıcı değil zenginleştirici bir unsur. Ayrıca benim en çok hoşuma giden kısım ünlü insanların zorlukları nasıl yendiklerini anlattığı bölümler oldu, Edison Miranda’nın hayatı özellikle çok ilginçti. Bu kitap klasik bir kişisel gelişim kitabının ötesinde hayata manevi bir bakış açısıyla bakmamızı sağlamayı amaçlıyor, çünkü hayat sadece bizim gördüklerimizden ibaret değil, olayların bizim algılayamadığımız başka sebepleri olabilir.

Kitabı çok beğendim, bana yeni bir şeyler kattı ve bakış açımı değiştirdi diyebilirim. Ayrıca yazarın samimiyetini hissettim, yani yazarın okura faydalı olmak için yazdığını, o pozitif hislerini okura yansıtmış. Yazarımıza başarılar dilerim, inşallah daha nice kitaplarını okuruz. Keyifli okumalar dilerim…😊


28 yorum:

  1. Kitapin ismi dikkatimi çekdi. Alip okumak isterim. çok teşekkür ederim tavsiyeniz için)))

    YanıtlaSil
  2. Ünlülerin zorluklarla başa çıkma hikayelerini okumayı çok severim.
    Eline sağlık tanıttığın için Eren'ciğim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle Müjde Abla, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  3. Çok farklı kştaplarla tanıştırıyorsun bizi Eren'cim, çok teşekkür ederim kendi adıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksin Bahar'cım ben teşekkür ederim güzel yorumuna:)

      Sil
  4. senin sevdiğin bir kitabı not almasam olmaz sanırım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Dilek'cim:) bu arada blogun yoruma kapalı mı, yorum yapamadım.. sevgiler:)

      Sil
    2. canım yorumlara dönemiyorum diye geçici bir süre kapattım yoruma ... biraz yoğun bir donem geçiriyorum da :(

      Sil
    3. kolay gelsin Dilek'cim, sevgiler:)

      Sil
  5. Kitap, tanıtımınızla birlikte ilgimi çekti diyebilirim gerçekten. Klasiklerin dışına pek çıkmasam da en yakın zamanda okumayı düşünüyorum. Ben de blogumda kitap incelemeleri,alıntılarımı ve karalamalarımı paylaşıyorum. Dilerseniz göz atabilirsiniz.

    https://www.kafadefterim.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, hemen geliyorum ziyaretinize:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Umarım siz de seversiniz, teşekkür ederim yorumunuza, keyifli okumalar:)

      Sil
  7. yazın yumuşak romanlar okuyarak geçirmeyi planlıyorum .. kışa aklımda olsun ama ismi çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz İçin iyi bir seçim Sevim Hanım:) keyifli okumalar dilerim sevgiler:)

      Sil
  8. Kitaplarda normalde hiç yazım hatası olmaması gerekir ama maalesef bol bol oluyor. Siz de bu detaya dikkat çekmişsiniz. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... yazım hataları kitaptan soğuyabiliyor insanı gerçekten, çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

      Sil
  9. kitap elimde, okuyorum yani fırsat buldukça az az..:) senin sevmene sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar dilerim Eylem’cim sen de seversin umarım sevgiler:)

      Sil
  10. Kitabın tasarımını ben de çok beğenmiştim, köşeleri özellikle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama yumuşak köşeler ne güzel:D

      Sil
  11. Hayata sıkı sıkıya tutunabilmek için güzel fikirler var Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle:) çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

      Sil
  12. piku bakalım sempatik geldiiii :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba hayatımda okuduğum en anlamlı kitap diyebilirim, yada doğru zamanda doğru kitap emeğinize yüreğinize sağlık çok teşekkür ederim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, benim için de ufuk açıcı bir kitap olmuştu, güzel yorumunuza ben teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...