28 Ağustos 2019 Çarşamba

Hobi Blogumuza Bakıyor Musunuz? :D


Merhaba, bugün kısa bir hatırlatma için geldim:) biliyorsunuz bir süredir www.hoby.ist sitemizden hobi ve sanatsal malzemeler satıyoruz. Sitemizin blog bölümünde de hobi ve sanat konularında çoğunlukla "nasıl yaptık" tarzında yazılar paylaşıyoruz. Örneğin son olarak yukarıdaki resimde gördüğünüz, Çin şans paraları ile süs yapımı hakkında bir yazı paylaştık...
Yazılarımızı görmek için buraya tıklayabilirsiniz, sayfada pek görünmüyor ama ikinci sayfadaki yazıları görmek için sol taraftaki "sonraki" yazısına tıklayabilirsiniz. Bayağı bir yazımız birikti, umarım beğenirsiniz. Görüşmek üzere:)

17 yorum:

  1. Elinize sağlık çok güzeller, kek kutusundan defter yapımına baktım o ne emek öyle, o kadar sabır gösterebileceğimi hiç sanmıyorum:)) Size kolay gelsin Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman ayırıp baktığınız için çok teşekkür ederim Gül Hanım ayrıca güzel yorumlarınız için de çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  2. Ticari girişiminizi tebrik ederim. Uçak bileti ve kitap dışında online alışveriş yapmaya cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazik yorumunuza çok teşekkür ederim:) sitemiz son derece güvenli ssl sertifikalıdır efenim güvenle alışveriş edebilirsiniz:)

      Sil
  3. Kek kutusundan deftere bayıldım. Ne güzel şeyler yapmışsınız...

    YanıtlaSil
  4. Ben biliyorummm:)))facebook'ta ta takipteydim ama biliyorsun dondurdum hesabımı, twitter keza. Çok çok güzeller,eline sağlık Eren'ciğim, bol siparişler diliyorum. Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun Müjde Abla'cım iyi dilekleriniz ve destekleriniz için çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  5. Böyle bir blogunuz ve satış siteniz olduğundan yeni haberdâr oldum. İnceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki tekrar duyurmuşum o zaman çok teşekkür ederim desteğiniz için:)

      Sil
  6. Selamlar sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirm :) bu arada blogumda bir mim paylaştımda cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldiniz ben mim kullanmıyorum artık:)) ama sizinkini okumaya geliyorum hemen:) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  7. Ne kadar güzel hepsi öyle. Yapması sabır gerektiren ama sonucu çok güzel olan çalışmalar :)) Defter kapağı tasarımını deneyebilirim diye düşündüm, bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yorumun beni çok mutlu etti:) yaparsan blogunda paylaşırsın herhalde, merakla bekliyorum:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...