13 Ocak 2020 Pazartesi

Bütün Çocuklar İyidir - Nihan Kaya

Nihan Kaya'yı önceki yazılarımdan hatırlarsınız... Özellikle İyi Aile Yoktur kitabıyla büyük ilgi gördü. Kitabı okuyan aileler ve eğitimciler, kitabı çocuklarına okuttuklarını ancak belki çocukların daha iyi anlayabilecekleri şekilde bir kitap yazılsa daha iyi olabileceğini belirtmişler yazara. O da bunun üzerine Bütün Çocuklar İyidir'i yazmış. İthaki Yayınları'ndan çıkan kitabımız, 68 sayfa. Çocukların haklarını anlamasına yardımcı olacak minik hikayelerden ve bunlar üzerine düşüncelerden oluşuyor diyebilirim. Kesinlikle çocuğunuza farkındalık kazandıracak bir kitap, özellikle taciz gibi hassas bir konuya değinmesini çok önemli buluyorum. Biliyorsunuz çoğu zaman neyin taciz olduğunu saptamak -hele de çocuklar için- çok zor, bu açıdan büyük bir yer dolduruyor bu kitap, sadece taciz de değil tabi ki konu... Hemen okuyacağınız bu kitabı siz de çocuklarınıza okutmak isteyeceksiniz... Keyifli okumalar dilerim...

14 yorum:

  1. Notumu alıp okunacaklar listeme ekleyeyim. Kızım büyüyünce ona da okuturum. Teşekkürler tanıtım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynen büyüyünce benimkilere okutmak istiyorum, ben teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  2. Faydalı bir kitapmış unutmamalı :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, tavsiye ederim Bahar'cım, sevgiler:)

      Sil
  3. "İyi Aile Yoktur" kitabın ismi de ilgi çekicimiş aslında ,çocuklara olumlu etki yapabilmesi için ailelerin de kitap hakkında bilgili olması lazım,yoksa çocuk ailesi hakkında yanlış ön yargılara da varabilir..🙂 tanıtım için emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi Ertuğrul Bey, zaten "iyi aile yoktur" yetişkinlere hitap ediyor, ben teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  4. kızlarım için not aldım bu kitabı...

    YanıtlaSil
  5. Nihan Kaya'nın aslında bu serisini sipariş vermiştim ama Bütün Çocuklar İyidir tükenmişti, alamıştım. :(( Böyle kitapları çocuklara okutmalı bence de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle okutmalıyız çocuklarımıza, çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  6. Kitabın yazılış hikayesini bilmiyordum. Çocukların anlayacağı şekilde yazılması iyi olmuş. Faydalı olacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Şule'cim çok iyi olmuş bence de:) teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  7. Güzel bir kitaba benziyor. Not aldım bulursam okumaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Derya Hanım, seversiniz sanıyorum, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...