27 Ocak 2020 Pazartesi

Başucumda Müzik - Kürşat Başar



Kürşat Başar'ın en ünlü romanlarından birisi Başucumda Müzik. Everest Yayınları'ndan 2003 yılında çıkan kitap 54 baskı yapmış! Benim okuduğum 2009 yılında çıkmış cep boyutu (onun da 4. baskısı). Kitabımız 507 sayfa. Kahramanımız Ankara'lı güzel bir genç kız. Kendisiyle evlenmek isteyen genç, yakışıklı ve gelecek vadeden dış işleri bakanlığı memuru Tuğrul'la evlenir. Kitap Menderes döneminde geçiyor bu arada... Ancak kızımız kısa sürede mantık evliliğinin kendisine göre olmadığını anlar. Çünkü aynı sırada hükümette kilit bir görevi olan, yakışıklılığı ve flörtöz tavırlarıyla ünlü Fuat ona ilgi göstermektedir. Kahramanımızın Fuat ile ilişkisi kısa sürede onun hayatını değiştirir...


Bu kitabın nasıl bu kadar çok sattığını ve bu kadar beğenildiğini anlayamadım. Yazarın dili güzel olsa da konu biraz bayattı, yazarın başka kitaplarının daha iyi olabileceğini düşünüyorum. Keyifli okumalar dilerim...






28 yorum:

  1. Gençliğimde severdim Kürşat Başarı ama sanırım artik taşıma uygun değil.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bir romantizm var evet Sevim Hanım:))

      Sil
  2. Kürşat Başar henüz okumadığım kalemlerden... bazı kitaplar için ben de sizinle aynı cümleleri kuruyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben belki denk gelirsem başka bir kitabına da bakabilirim ama bu kitap nasıl satmış bu kadar şaşırdım:) teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  3. Kitabı okumadım. Sizin yorumdan sonra da pek okuyasım gelmedi.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir kitaba bakabilirsiniz bence de:) çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  4. Ben yayımlandığı yıl okumuş çok beğenmiştim ama bazen oluyor herkes beğense de kendiniz okuyunca öyle hissetmiyorsunuz. Bu kitabı sevince ''Sen Olsaydın Yapmazdın Biliyorum''kitabını okumuş daha çok sevmişim (ayrıca ismi de çok güzel gelir bana). Gerçi bende bu iki kitapta kaldım sonra yazdıkları pek cazip gelmedi. Keyifli okumalar Eren Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz taze taze okuyunca daha hoşunuza gitmiş olabilir Gül Hanım:)) "sen olsaydın yapmazdın biliyorum" ismi benim de çok hoşuma gidiyor, denenebilir:) çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  5. Kitaptaki kahramanların gerçek hayatta bir izdüşümleri olduğu için belki ilk çıktığında okumuş ve beğenmiştim. Kitapta yaşananlar gerçek hayat. Fuat, Fatin Rüştü Zorlu. Beni etkileyen bu gerçekliği olmuştu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hiç bilmiyordum Fatma Hanım, özellikle o aşkı bilip detaylarını merak edenler çok sevmiştir eminim, teşekkür ederim yorumuza, sevgiler:)

      Sil
  6. bu kitabı vaktinde okumuştum sonra kitaplığımdan bir şekilde yok oldu, yenisini aldım ama tekrar okumadan kitaplığıma koymam imkansız o sebepten bekletiyorum. Kitap niye çok tuttu biliyor musun, hikaye gerçek :) yani isimler farklı ama ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Fatma Hanım yazmış yorumunda, bilmiyordum, o zaman daha ilginç tabi, teşekkür ederim Eylem'cim:)

      Sil
  7. son okuduğum Kürşat Başar kitabı olur kendileri :)
    aramızda oluşan uzaklık sona eremedi :))
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de biraz şüpheliyim şu an Bahar'cım, teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  8. hiç okumadım bu yazarı ama adı çok geçiyoo :) konu hoş gibi ama eski bayat konu diyoon. peki, okumayızz o zamansı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaşırttın beni Deepcim senin okumadığın yazar mı var aaa:)) sevenleri de çok ama unutma:))

      Sil
  9. Bu kitap listemdeydi ama sever miyim bilemedim şimdi, yazarı daha önce okumadım ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek olması belki ilginç gelebilir..:)

      Sil
  10. Kitabı okumadım bende,kürlat başarıda pek tanımıyom ama tabii tanışırız birgün,bakalım hayırlıs diyelim..🙂 Güzel bir kitap tanıtımıydı,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim yorumunuza Ertuğrul Bey:)

      Sil
  11. Kitabı 5-6 sene önce okumuştum. Akıcı ve kolay okunan bir kitaptı ama öyle bayılmamıştım. Kitaptaki aşk ilgimi çekmemişti, hatta hoşuma da gitmemişti ama seveni de çok. Bir arkadaşım okuduğu en güzel kitaplardan biri olduğunu söylemişti. Sadece bir erkek yazarın kadın kahraman ağzından yaptığı anlatımını başarılı bulmuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Şule'cim ona ben de katılıyorum kadın kalbini iyi yansıtmış.. ben de aynı izlenimi edindim, teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  12. Uzuuuun seneler önce okumuştum şaşırdım hala baskısı olmasına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahaflardan almıştım ben ama 54. baskı:))

      Sil
  13. Kürşar Başar i beğenirim. Kitabı okumadım ama okumak isterim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir yazar evet, yorumunuza teşekkür ederim:)

      Sil
  14. Bu kitabı okumayı düşünüyordum, ama yazını okuyunca ayağım eşikten geri düştü bir an. Belki önce başka kitaplarına göz atabilirim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben yaşanmış olduğunu bilmiyordum okurken... daha güzel romanlar olabilir:) çok teşekkür ederim yorumuna, neşeli sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...