6 Ocak 2020 Pazartesi

Havuç Ağacı - Hanzade Servi



Yılın ilk kitabı, keyifli, neşeli bir çocuk kitabı olsun istedim. Çocuk kitabı okumayı çok seviyorum, kötü sonla biten, üzücü bir şeyle karşılaşmayacağınızı biliyorsunuz... Hanzade Servi çok sevdiğim, çok üretken bir yazar, kendisini instagramdan da takip ediyorum ve okurlarıyla çok sıcak, harika bir ilişkisi var, bu açıdan da onu çok seviyorum... Havuç Ağacı son romanlarından biri ama kısa süre içinde üç tane yeni roman yazdı bunun üstüne, hem de farklı yayınevlerinden... Havuç Ağacı, Tudem Yayınevi'nden Eylül 2019'da çıkmış, 119 sayfa. Kahramanımız Mina 10 yaşındadır, babasının işleri bozulunca ailecek taşrada çiftlik hayatı yaşamak üzere küçük bir eve taşınmak zorunda kalırlar. Bu arada Mina'nın oyuncu olmak isteyen ablası Efza'nın en sevdiği yönetmen Albatros Kayıkçı film çekmek üzere onların yaşadığı köye gelince ilginç gelişmeler ortaya çıkar, diyeyim.


Kitabı çok sevdim, ama keşke konular biraz daha derinleşseydi dedim. Bir de Hortlaklar Geçidi veya Ezo ile Ölü Yazar'daki gibi aralarda illüstrasyonlar olmasını tercih ederdim. Keyifli okumalar dilerim...


12 yorum:

  1. ne tatliş konu. oyuncak mı olmak istiyo hehe :)

    YanıtlaSil
  2. çocuk kitabı mı okuyorsun, çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok seviyorum çocuk kitabı okumayı..:)

      Sil
  3. Çocuk kitaplarını çocukların da okuması lazım aslında,onların gelişmeleri için..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keinlikle Ertuğrul Bey, çocukların da çok seveceği bir kitap..:)

      Sil
  4. kızımın kitaplarını bende keyifle okuyorum Erencim :)
    merak ettik hemen listeye aldım, teşekkürler :)
    mutlu geçsin günün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Bahar'cım, iyi ki çocuk kitapları var:)) mutlu günler:)

      Sil
  5. çocuk kitabı hiç okumuyorum ya arada okusam iyi olacak mutlu olmak için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Sevim Hanım ben de biraz modum düştü mü çocuk kitaplarına koşuyorum:))

      Sil
  6. Çocuk kitapları ben de severim. Çocuklara okurken ben de keyif alıyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynen Derya Hanım, bunu da seversiniz, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...