11 Mayıs 2020 Pazartesi

Hayalet Sevgilim - Laura Whitcomb



Minişlerim hayalet hikayelerini çok seviyorlar, kitapyurdu’nda onlara göre hayalet hikayeleri var mı diye bakarken tesadüfen bu kitapla karşılaştım. Hakkındaki yorumlara baktığımda biraz vasat bulunduğunu görünce tereddüt ettim ama fiyatı oldukça indirimli olunca “alayım” dedim. Karakedi Yayınları’nda 2011’de çıkmış, 299 sayfalık kitabı Ebru Sürmeli çevirmiş.


Kahramanımız Helen çok uzun bir süredir hayalettir, ne geçmişini hatırlamaktadır ne de neden bu dünyada takılıp kaldığını. Hayaletliğin kurallarını artık çok iyi bilmektedir. Bir gün bir lise öğrencisi tarafından görüldüğünü fark eder. Helen için bu aşkı ve daha pek çok şeyi öğreneceği maceranın başlangıcıdır.


Kitaba bayıldım. Son derece sürükleyici, duygusal ve romantikti. Bu kitaba nasıl “vasat” diyebilmişler bilmiyorum. Çok satan gençlik romanlarına bin basar bence.


Helen ve James’in ilişkisi, özellikle kitabın sonuna bayıldım. Kitapların sonu bazen okurları hayal kırıklığına uğratır ama bu kitabın sonu beni fazlasıyla tatmin etti. Kesinlikle tavsiye ederim, keyifli okumalar:)

26 yorum:

  1. Bu evdeki günler de okumak için güzel bir kitap önerisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyim Dilek'cim, teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  2. Selam Eren'cim. :)
    Bazen bende yapılan yorumlara inanamıyorum. Sanırım burada kitabın iyi bir reklamı yapılmışsa yorumlarıda ona göre yapıyorlar düşüncesi devreye giriyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın Gülşah'cım, yorumuna teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  3. hehe konusu çok güzelmiş yaaa :) okurum ben deee :) şarkısı vardıııı :) hayalet sevgiliiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de sevdiğim şarkı hayalet sevgilim, çok tatlı kitap Deepcim:)

      Sil
  4. Eren Hanım, öncelikle bu çocuk kitabı mı? Yazarı bir şekilde tanıdık geliyor ama çıkaramadım bir türlü:) konusunu sevdim güzel görünüyor. Keyifli okumalar, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuk kitabı değil Gül Hanım, kitabı seveceğinizi düşünüyorum bu kitabı, çok orijinal:)

      Sil
  5. feriha hanım yeni bölüm de geldiii :)

    YanıtlaSil
  6. Hayalet dediniz de aklıma hayalet avcıları ve sevimli hayalet casper geldi nedense..🙂 Kitap güzelmiş,hayaletlerin dünyada takılıp kalması da ilginç aslında öbür tarafa gitmek istemiyorlar hehalde,dünya güzel..Tanıtım için emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Ertuğrul Bey, eski klasikler:) tamamlanmamış işi olanlar hayalet oluyor..:)))çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  7. bazen tesadüfen iyi kitaplar keşfedebiliyoruz :)
    ismi hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Bahar'cım, orijinal bir kitap:)

      Sil
  8. kitabın içerigindeki hayalet sanki bana günümüz isanı gibi geldi özür dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim aramızda yaşaya yaşaya güncellenmişler..:)

      Sil
  9. beautiful ! Have a great day ! 🌈🌈🌈 Please stay safe! 🌈🌈🌈

    YanıtlaSil
  10. henüz başınfdayım ama hayaletli seviyorsanız Kötü Kızlar Ölmez de tavsiye ederim, hemen sardı beni de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen listeme ekliyorum Eylem'cim teşekkürler:)

      Sil
  11. Bazen tavsiyelere kulak asmayıp içinden gelen sesi dinlemelisin :-)

    YanıtlaSil
  12. İyi bayramlar.En güzel bayram mesajlarını okumak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım Eren.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesajınızı gözden kaçırrmışım kusura bakmayın..:)

      Sil
  13. Bu kitabı ben de çok merak ediyorum. Okunacaklar listemde ekli. Kötü yorumlarına denk geldim ama görmezden gelip alacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok beğendim, hatta filmi de çekilecekmiş, umarım siz de seversiniz..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...