18 Mayıs 2020 Pazartesi

On Dakika - Chiara Gamberale



Bu kitabı Kidega alışverişimde hediye olarak ben seçtim. Pegasus Yayınları’ndan Şubat 2017’de çıkmış. 228 sayfalık kitabı İtalyanca’dan Doğanay Banu Pinter çevirmiş.


Sanıyorum bu kitap yazarın yaşadıklarını biraz süsleyerek yazdığı, bir nevi günlük. Kahramanımız Chiara 35 yaşında bir köşe yazarıdır, 18 yıldır birlikte olduğu eşi onu bir sebepten terk edince müthiş bir bunalıma düşer. Gittiği psikolog ona hayata tutnabilmesi için “on dakika oyunu”nu tavsiye eder. Oyun kişinin her gün 10 dakika boyunca hayatında -sanırım en az 10 yıldır- yapmadığı birşey yapmasını içermektedir. Bu oyun Chiara’ya önce çok zor gelse de sonraları ona yepyeni kapılar açacaktır...


Kitap basit bir dille yazılmış, çok kolay okunuyor ama beni pek etkilemedi... Keyifli okumalar dilerim...

 



18 yorum:

  1. On dakika oyunu ilgi çekici geldi bana :)

    YanıtlaSil
  2. ismi kapağı hoş gözüküyo ama fazla hafif diyon yanii :)))) feriha hanım seni sorduu kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Deepcim öyle, Feriha Hanım'ı ziyaret ettim..:))

      Sil
  3. çok güzel yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. On dakika oyununu bizde hayatımıza uyarlayabiliriz gibi geldi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de aynı fikirdeyim Bahar'cım:)

      Sil
  5. Hımm hayatımız da hiç yapmadığımız birşeyi her gün 10 dakika boyunca yaparsak,bize de yepyeni kapılar açar mı acaba?🙂 İlginç bir oyunmuş,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim aklıma çok az şey geliyor gerçi ama güzel olabilir Ertuğrul Bey, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  6. Kampanyada görüp araştırmıştım. Bizim yaşantımıza pek uymayacağını düşündüğüm için almadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isabet olmuş, çok ilginç değildi bence de.:)

      Sil
  7. iyi bayramlaar. bebeleri öp benim için deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deepcim minişlerden selamlar iyi bayramlar:)

      Sil
  8. Great post ! 👏👏👏 Have a great weekend! 🎀🎀🎀

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...