20 Temmuz 2020 Pazartesi

İkizlerin Zamanı - M. Weis, T. Hickman



İkizlerin Zamanı, Ejderha Mızrağı serisinden Efsaneler Üçlemesi’nin ilk kitabı. Uzun yıllar önce Ejderha Mızrağı serisini okuyup çok sevmiştim. Orada en çok ilgimi çeken karakter de Raistlin’di. Dolayısıyla ikizlere odaklanan bu seriyi de okumak istedim.

Arka Bahçe Yayıncılık’tan 2001 yılında çıkmış olan kitabımız 412 sayfa ve çevirisini Çiğdem Erkal İpek yapmış. Kapak resmi de çok hoşuma gitti, Larry Elmore yapmış. Bu arada seri İthaki Yayınevi tarafından 2011’de yeniden -farklı kapaklarla- yeniden basılmış.

Hikayemiz Paladine rahibesi olan Lady Crysania’nın, kötülük peşinde olduğunu düşündüğü Raistlin’i iyi tarafa geçmeye ikna etmek istemesiyle başlıyor. Ancak Raistlin’in bulunduğu Yüce Büyücülük Kulesi’ne gidiş çok tehlikelidir ve bu yolculukta güzel rahibeye Caramon ve Tasslehoff Burrfoot eşlik ederler.


Kitabı sevdim diyebilirim. Ancak Ejderha Mızrağı’nın ilk dörtlemesinin yanında sönük kalıyor tabi ki. Orada çok daha fazla karakter vardı ve olaylar daha merak uyandırıcıydı. Yine de güzel diyebilirim, üçlemenin diğer iki kitabı da elimde ve devamını merak ediyorum.


Ayrıca, hikaye bana fazlasıyla Zaman Çarkı serisinin başını anımsattı. Keyifli okumalar.:)




7 yorum:

  1. hımm duymadım pek okumadığım tür ama ookusam iyi olur demekki. çiğdem erkal ipek müthiş bir çevirmen yaaa. yüzükleri, ursulayı daha biçok şeyi çevirdiiii :)

    YanıtlaSil
  2. feriha hanım teyze seni sorduuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seversin bence Deepcim özellikle bu kitabı çok güzeldi:) Feriha Teyzemi ben de özledim çok:))

      Sil
  3. Yazarı ve kitabı bilmiyorum ama kitap yorumlamak kolay bişi değil,bir kitabı doğru bir şekilde yorumlayabilmek için,kitabı baştan sona anlayarak okumak gerekir..Kitap yorumlamada iyisiniz..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz Ertuğrul Bey, bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.:)

      Sil
  4. iyilik ve kötülüğün yarıştığı bu kitabı merak ettim Erencim:)
    keyifli okumaların olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumuna Bahar'cım sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...