21 Eylül 2020 Pazartesi

Lamia; Kan Bağı - Orkide Ünsür

Kayıp Rıhtım sitesini severek takip ediyorum, geçenlerde edebiyatımızda Vampir romanları konulu bir yazı vardı. Lamia da o listede bulunuyordu. Kitap hakkındaki yorumlara baktığımda "tarihi dokunuşu çok güzel" şeklinde bir yorum görünce okumak istedim. Yazarımız televizyon dünyasından, senaristlik, yönetmenlik gibi pek çok görevde bulunmuş. Kitabımız Altınpost Yayınevi'nden 2015 Mart 'ta çıkmış, 320 sayfa. Olaylar 1895'te Paris'te başlıyor, Büyük Ada ve Heybeli Ada'da geçiyor daha çok. Lamia 18 yaşında, Paris'te resim eğitimi alan modern ve çok güzel bir gençkızdir. Paris'te bir baloda tanıştığı yakışıklı Andrew (veya Faik) ile yolu Istanbul'da kesişir. Lamia bu sefer ondan, babasını bulmak için yardım ister ve macera başlar... Fazla bir ipucu veremedim ama kitap hoş tarihi dokunuşları ile klasik, biraz tahmin edilebilir ama keyifli bir vampir hikayesi. Türün sevenleri için başarılı bir kitap diyebilirim...

14 yorum:

  1. Vampirler hiç bana göre değil, bizim yazarların bu türde kitap yazdığını hiç bilmiyordum. Elinize sağlık Eren Hanım.

    Not: Yazıların üzeri yanlışlıkla mı çizilmiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kitabı pas geçebilirsiniz o zaman Gül Hanım:) uyarınız için çok teşekkür ederim, sayenizde düzelttim:) yeni bloggera hala alışamadım, hiç pratik değil, o yüzden oluyor böyle hatalar... sevgiler:)

      Sil
  2. ooooo ooooo adalarda vampir okunur ooooo :)

    YanıtlaSil
  3. Vampir olayı bence de bizim kültürün korku unsuru değil. Biz gözümüzün gördüğü ve dokunabildiğimiz şeyleri korkunç bulmuyoruz. Ama üç harfliler öylemi. Adını söylemeye bile korkarız...

    Bu düşüncelerimi kitaptan bağımsız yazdım. Meraklılarının şevkini kırmak istemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size katılıyorum Abdullah Bey, o korku türünü konu alan kitaplardan uzak dururum mesela:)) bu kitabı beğendim diyebilirim ama... teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  4. Yazarı karanlık yılbaşı öyküleri adlı kitapla tanıdım, kendisini instagramda da takip ediyorum :)
    bu kitabı da okunası gözüküyor, teşekkürler Erencim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa Bahar'cım o kitap da okumak istediklerim arasında, ben teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  5. Ben de bu ara Alacakaranlık serisini okuyorum yani vampir hikayeleriyle uzun süreden sonra içiçeyim. Bir de Vampirle Görüşme filmini izleyeyim derken iyice bu konuya dalmış oldum. Teşekkürler, alternatif olarak aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alacakaranlıktan 2 kitap okumuştum güzeldi, bunu da tavsiye ederim, ben teşekkür ederim yorumunuza, keyifli okumalar:)

      Sil
  6. Çocukken vampirli vs. korku edebiyatına hiç korkmadan okurdum, hatta Korku isimli çizgi roman alırdık her yeni sayısında şimdi bilemiyorum insanlar yaşlanınca zevkleri değişiyor, eskiden bayıla bayıla okuduklarını şimdi okumak istemiyebiliyorlar. :(
    Tanıtım için çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne hoş anılar Müjde Abla, insan ilk okuduğu eserlerden çok etkileniyor... dediğiniz gibi yaşla zevkler de değişiyor ama... çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  7. Okumadığım bir kitap ama kitap kapağı da biraz ürkütücü,vampir mampir,iyimiş..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ertuğrul Bey ürkütücü bir kitap gerçekten de, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...