7 Eylül 2020 Pazartesi

Bağışıklığınızı Güçlendirin - Amy Myers


Öncelikle bu kitabı okumama vesile olan sevgili Küçük Joe'ya ve kitaptan bizi haberdar eden sevgili Güneş'e çok teşekkür ederim...

Aganta Kitap'tan 2019 Eylül'de çıkan 452 sayfalık kitabımızı Tülin Er çevirmiş. Amy Myers bir doktor ve fonksiyonel tıp uzmanı. Üniversite yıllarında bir otoimmün hastalıktan muzdarip olduğunu öğrenince kendi kendine derman olma yolculuğunda müthiş bilgilere ulaşıyor.

Maalesef klasik tıp günümüzde çok gelişmiş olsa da, halen otoimmün hastalıkların bir tedavisi yok, yapılabilen tek şey bağışıklık sistemini baskılayarak sistemin (sözde) kendi kendine saldırmasına engel olarak bir taraftan sizi başka enfeksiyonlara açık hale getirirken bir taraftan da güçlü ilaçların diğer yan etkileriyle baş etmek zorunda bırakmak...

Çoğu doktor beslenmenin hastalığınız üzerinde bir etkisi olmadığını iddia ederken, Amy Myers (ve size daha önce bahsetmiş olduğum Medikal Medyum Anthony William) gluten ve süt ürünlerinin korkunç etkilerinden bahsediyor... Ayrıca baklagiller, tahıllar, tohumlar ve kafeinin de olumsuz etkilerini açıklıyor. Sonuçta otoimmünite skalasının bir noktasında olabilecek herkese 30 günlük bir program öneriyor...

Sadece beslenme değil kişisel bakım ürünleri, ağız bakımı, hava-su temizliği, toksik küf gibi gizli kalmış noktalara da açıklık getiriyor.

Kitapta 30 günlük program için menü ve tarifler de var (ama bunları ben ülkemiz için çok uygun bulmadım, bizde olmayan ürünler çok). İyileşme hikayeleri de var ayrıca. Desteğe ve danışmaya ihtiyaç duyarsanız Amy Myers MD (web sitesi, facebook ve instagram) olarak arayabilirsiniz. İnstagram üzerinden sorduğum bir soruya hemen cevap aldım ben...

Kitabı nadirkitap'tan aldım. Bir rahatsızlığınız olmasa bile kitabı okumanızı şiddetle öneririm. Otoimmün rahatsızlığınız varsa mutlaka okumalısınız... Sağlıklı günler, keyifli okumalar:)




9 yorum:

  1. Gidalarda kullanilan tarim ilaçları d vitaminini bloke ediyor mrsela. Yani sürekli dısardan d vitamini ki bu yapay bir hormon aslında, almaya mecbur kalıyoruz. Kısacası doğal temiz beslenmemize geri dönebilsek sorunların çoğu kendiliğinden çözülecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu bilmiyordum Narda'cım, benim de d vitaminim düşük çıkar genelde...çok korkunç...keşke dönebilsek doğal beslenmeye

      Sil
    2. Rejenaratif tarım ve hayvancılığa geçiş için Fonksiyonel tıp doktorlarının hiç bir çabası yok. Reneratif tarım ve hayvancılık için kitleri aydınlatarak önderlik etmek gibi bir dertleride yok.

      Sil
  2. hımss iyimiş, belki başkalarına yardımcı olabiliriiz, başvuru kitabı gibi baksanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle harika bir kitap Deepcim, umarım ihtiyaç duyanlara yardımcı olur:)

      Sil
  3. et yemediğimden baklagillerle eksiği gidermeye çalışıyordum, olumsuz etkileri mi varmış uhh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bağışıklık sisteminde tepkiye yol açıyormuş Burcu'cum, her bünyeye etkisi aynı olmayabilir tabi ki...:)

      Sil
  4. Ben bağışıklık probleminin pek çok hastalığın nedeni olduğuna inanıyorum. Doğru beslenmek önemli. Bu tarz bir kitabı ben de paylaşmıştım. http://turgayaksoy.blogspot.com/2017/10/kitap-onerisi-duygusal-beyin-bagrsak.html#comment-form

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız, duygusal beyin bağırsak kitabı da çok önemli bir kitap, teşekkür ederim paylaştığınız için:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...