19 Ekim 2020 Pazartesi

Kendiniz Olma Alışkanlığını Kırmak - Joe Dispenza

Joe Dispenza, "Ne Biliyoruz Ki?" belgeselinin yazarlarından biri. Ayrıca Dr. Joe kayropraktik doktoru diplomasını Life Üniversitesinden yaşam boyu onur derecesiyle almış bir doktordur. ... Lisansüstü eğitimi nöroloji, nörobilim, beyin işlevleri ve kimyası, hücresel biyoloji, hafıza oluşumu, yaşlanma ve uzun yaşam konularını kapsamıştır.

 Kitabımız Butik Yayıncılık'tan 2020'de çıkmış, 398 sayfa, çevirisini Merve Duygun yapmış. Üç kısımdan oluşuyor; ilk kısım siz bilinci; kuantum ve siz; çevre, beden ve zamanı aşmak, ikinci kısım beyniniz ve meditasyon; üçüncü kısım yeni kaderinize doğru adım adım ilerlemek...

Bu kitap aslında geçen hafta bahsettiğim Seyir kitabını çok iyi tamamladı. Özet olarak eski olduğunuz kişi olarak yeni bir hayat bekleyemezsiniz; yeni bir kader istiyorsanız yeni bir insan olmalısınız. Zararlı özelliklerinizden birer birer kurtulup yerlerine yeni sizin özelliklerini yerleştirmelisiniz. Bunun için meditasyondan faydalnıyorsunuz. Yazar 4 haftalık bir programla size adım adım uygulayacaklarınızı anlatıyor. Meditasyonlar da yazılı olarak verilmiş.

Yazar kendi yaşamından da etkileyici örnekler vermiş. Kuantum yasalarının nasıl da bizim yaşamımızda da etkili olduğunu çok güzel açıklamış. Ben kitabı hakkıyla anlatamadım ama benim düşüncelerimi, bakış açımı çok etkiledi bu kitap. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim, keyifli okumalar... 



4 yorum:

  1. "Eski olduğunuz kişi olarak yeni bir hayat bekleyemezsiniz; yeni bir kader istiyorsanız yeni bir insan olmalısınız." tam duvara yazılıp her gün okunacak bir söz. Çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Şule'cim ben de sık sık içimden tekrar ediyorum:)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...