26 Ekim 2020 Pazartesi

Tozlu Rüyalar Kitapçısı - Cynthia Swanson

 


 

Bu kitabı kapağı ve adı için almıştım. Martı Yayınları’ndan Ekim 2016’da çıkan 432 sayfalık romanımızı Esra Yüksel çevirmiş. Bu süper kapak tasarımı Alla Özabat’a ait, gördüğünüz gibi o kadar başarılı ki kitabı bana aldırdı (yalnız roman 1963 yılında geçiyor ama resim 80-90’lara ait sanki:). Kitabın orijinal adı The Bookseller...

 

Kahramanımız Kitty, Colorado’da yaşayan 38 yaşında bekar bir kadındır, en yakın arkadaşı Frieda ile bir kitapçı işletmektedirler. Aradığı aşkı bir türlü bulamamış olan Kitty garip rüyalar görmeye başlar; rüyalarında Lars isimli çok yakışıklı bir erkekle evli, üçüzleri olan hali vakti yerinde hoş bir kadındır. Kitty bunu önce bilinçaltındaki özlemlere yorar ama rüyaların ardı geldikçe çözmesi gereken gizemler ortaya çıkacaktır...

 

Tahmin edilmesi kolay ama yine de keyifle okunan ortalama bir kitaptı, 2-3 günde okudum. Eski zamanda geçmesi ayrı bir hoşluk katmış. Dediğim gibi ortalama bir kitap ama kapağı o kadar güzel ki kitaplığımda saklamaya değer bence... Keyifli okumalar:)

 

 



14 yorum:

  1. Bende bu kitabı A101'den almıştım, çok oluyor Eren'cim. Ve okuması keyifliydi. Zati konusu kitap, kitap evi olurda okutmaz mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle Gülşah'cım çok tatlı bir kitaptı:)

      Sil
  2. Kapağı ve adı çok hoşuma gitti.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, sırf ondan aldım kitabı ama güzelmiş:))

      Sil
  3. Ben de kapağına vurulup okumuştum, hoş bi kitapti Eren'cim dediğin gibi,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapak çok başarılı gerçekten Bahar'cım teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  4. İlginçmiş konusu, kapak da çok şirin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük'ü arkadan çekmişler Müjde Abla:))

      Sil
  5. hahfif ve hoş belliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Deepcim kolay okunan, hoş, kafa dağıtmalık:)

      Sil
  6. Sanki bu kitabı görmüştüm, kapağı çok tanıdık geldi:) Elinize sağlık Eren Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapağı akılda kalıcı Gül Hanım evet, ben teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  7. Kapağı gerçekten çok hoş. A-101'de bir ara indirimli satılıyordu. O dönem birçok kişiden yorumunu okumuştum. Eğer elime geçerse okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rastlarsan tavsiye ederim Şule'cim keyifli ve hafif, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...