28 Aralık 2020 Pazartesi

Karanlık Yılbaşı Öyküleri – Derleyen: Orkide Ünsür

 

Daha önce Orkide Ünsür’ün Lamia; Kan Bağı isimli romanını okumuştum. Yazarı araştırırken bu kitaba rastladım. Konsept çok hoşuma gitti, böyle temalı öykü derlemeleri, hele de yılbaşı temalı korku öyküleri derlemesi şahane bir fikir gerçekten. Mesela cadılar bayramı için de yapılabilir.

Aralık 2017’de Bilgi Yayınevi’nden çıkan 276 sayfalık kitapta 13 genç yazardan 13 öykü var. Bu 13 öykü içinde ilgiyle okuduğum öykü sayısı 2, “fena değil aslında” dediğim de 2 tane var. Geriye kalanlar maalesef kötü. Bazıları resmen zorla yazılmış gibi. Bence Orkide Hanım öyküleri “derlememiş “13 öykü olursa daha etkileyici olur” diye düşünerek, bazı arkadaşlarına “ne olur sen de yaz” diye rica etmiş.

Aslında belirli bir temada öykü yarışması açılıp en iyi 10 öyküyü içeren bir kitap basılabilir… Şimdiden mutlu seneler diliyorum:) 



10 yorum:

  1. Yazarı hiç hatırlamadım ama ismi güzelmiş:) Öykü zaten okuyamıyorum birde kötüyse hiç olmaz. Elinize sağlık Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle aynı fikirdeyim Gül Hanım, umarım 2021 daha güzel kitaplarla dolu olur, sevgiler:)

      Sil
  2. Hımm, kapak ve alt metin etkileyici aslında ama önerilerinize uymaktan pişman olmadım hiç. Uzak duriciiz:)
    Sizlere de bu yılı aramayacağınız sağlıklı ve mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz Süleyman Bey, ayrıca güzel dilekleriniz için teşekkür eder ben de size şahane, sağlıklı, mutlu yıllar dilerim:)

      Sil
  3. yerli öyküler ilginçli olabiler ama süper deyil yaniiii demekkisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef süperin bayağı bir uzağında Deepcim:)

      Sil
  4. Orkide Ünsürü birisine benzettim ama çıkartamadım şimdi,iyi bir yazarmış.. Yılbaşı temalı korku öyküleri cadılar bayramı için de olabilir..Cadılar bayramı,ülkemizde de kutlanıyor mu acaba,hiç fikrim yok..Emeğinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Lamia kitabı başarılıydı Ertuğrul Bey, cadılar bayramını kutlamak isteyen kutluyor:))çok teşekkür ederim yorumunuza.:)

      Sil
  5. Bu kitap benim de ilgimi çekmişti ama hikayelerin kötü olmasına üzüldüm, aslında fikir güzeldi. Mutlu yıllar diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak seni görmek çok güzel:) katılıyorum fikir güzel ama uygulama ı-ıh .:)) mutlu yıllar, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...