13 Temmuz 2021 Salı

Beraber Olduğunu Sev - Emily Giffin

 


Emily Giffin'i Ödünç Sevgili (Something Borrowed) ile tanımış ve bir kaç kitabını okumuştum. Yazarın kalemi gerçekten kendisini sığ türdeşlerinden ayıracak kadar kuvvetli. Bu da yazarın sevilen kitaplarından biri. 72'li yazarımızın ilk kitabı Something Borrowed (2004), bu da 2008'de çıkan dördüncü kitabı.

Çevirisini Çağla Pınar Güneri'nin yaptığı 424 sayfalık romanımız April Yayıncılık'tan 2010'da çıkmış. Bu arada kapak resmindeki çift kitaptaki çiftten en az 15 yaş büyük.

Yirmili yaşlarının sonundaki Ellen, her kadının hayallerini süsleyen yakışıklı, zengin, sempatik bir avukat olan Andy ile daha bir yıl önce evlenmiştir, üstelik o aynı zamanda en yakın arkadaşı Margot'un ağabeyidir. Ellen günün birinde, anlaşılamaz bir şekilde ayrılmış olduğu karizmatik Leo ile sokakta karşılaşana kadar bir peri masalında yaşadığını sanmıştır. Ama bu karşılaşma onun evliliğindeki gizli kalmış sorunları da gün yüzüne çıkartacaktır.

Öncelikle, kitabın adını sevmedim; ayağını yorganına göre uzat'ın başka bir türlüsü olmuş, ben olsam Unutulamayan koyardım mesela. Sürprizbozan olacak ama kitabın sonundaki çözümü de sevmedim, kitabı okuyacaksanız parantez içini atlayın (Ellen Newyork'ta yaşayacak, Andy de hafta sonları onun yanına gelecek). Bu arada Graham'ların o şaşaalı yaşam tarzlarının sürekli anlatılmasından da biraz sıkıldım. Onun dışında sevdim diyebilirim, yazarın başka kitaplarına da bakacağım. Keyifli okumalar:) 


12 yorum:

  1. Kitabın ismi ve kapak hiç ilgi çekici değil gerçekten. :) Konuya göre biraz daha özenilse iyi olurmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani sözde aşk romanı ama ismi hiç aşk kokmuyor:)) çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  2. hıms okunur ivit, yazlık kitap yaniii :)

    YanıtlaSil
  3. Kitabı ve yazarı duymamıştım, güzel bir kitaba benziyor, merak ettim alabilirim:))) Emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarı tavsiye ederim gerçekten umarım seversiniz, yorumunuza teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  4. enteresan oluyor değil mi, kimse mi okumadı çeviride ya da yayın hazırlığında, neyse denk gelirsek kaçırmayalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten ya okumuyorlar ya da ellerinde sadece bu resim vardı Eylem’cim iyi bayramlar:)

      Sil
  5. Kitabın kapağını hazırlayanlar kitabı okumuyor bence. Okuduğum bir kitapta baş kadın karakterin siyah saçlarından uzun uzun bahsedilmiş. Kapakta sarışın bir kadın vardı :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha önce benzerine rastlamıştım Şule’cim çok komik gerçekten, iyi bayramlar:)

      Sil
  6. Kitap ismi konusundaki görüşünüze katılıyorum Eren Hanım, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yorumunuza çok teşekkür ederim Gül Hanım sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...