6 Temmuz 2021 Salı

Dünyanın En Gizli 100 Deneyi - Fatih Alemdar

 


Yine tesadüfen karşılaştığım bir kitap, konu ilgimi çektiği için hemen alıp okudum. Tutku Yayınevi'nden 2015 yılında çıkmış olan 298 sayfalık kitabımız tamamen internet kaynakları kullanılarak yazılmış, zaten kapsamı geniş tutulmuş bir youtube videosu kıvamında olduğundan 1 saat içinde okuyup bitirebilirsiniz. Deneyler sıradışı, korkunç sonla biten, uzayla ilgili, psikolojik ve spiritüel gibi çeşitli gruplara ayrılıp madde madde yazılmış ama bir kısmı o kadar üstünkörü verilmiş ki ne deneyi olduğu bile anlaşılmıyor. Bir de çok tekrar var. Kitabın bir editörü de var ama hem son okuma yapılmamış bence hem de sayfa düzeni olarak daha iyi olabilirmiş. Sadede gelecek olursam; bu tür konulara meraklı biri olarak çoğunu biliyordum ama yine de iyi bir derleme diyebiliriz. Keyifli okumalar dilerim.


14 yorum:

  1. İlginç görünüyor. Pek araştırmamıştım bu tarz şeyleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik gerçekten ilginç Duygu, araştırmaya değer. Yorumun İçin teşekkür ederim:)

      Sil
  2. hımm bunu okumasam da olur o zamansaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YouTube ‘da benzer şeyler var Deepcim evet:)

      Sil
  3. Farklı ve ilginç bir kitaba benziyor. Merak ettim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu bence gerçekten ilginç, yorumunuz icin çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Ama kitap özensiz olunca içeriğinden soğuyorum ben, oysa bu tür konuları severdim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Narda’cım bana da öyle oluyor maalesef:)

      Sil
  5. https://filkitaplik.blogspot.com/ BURASIDA GÜZEL

    YanıtlaSil
  6. Kitabı okuması bir saat ama deneylerin detaylarını internette araştırırken çok daha fazla zaman harcarım gibi duruyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şule’cim deneylerin çoğu açıkçası sinir bozucu ama birkaç tanesine baktım ben de:)

      Sil
  7. Hiç bana göre değilmiş Eren Hanım, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten bazı deneyler çok sinir bozucuydu Gül Hanım, doğru karar:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...