14 Eylül 2021 Salı

Tada-Kun Wa Koi Wo Shinai (Tada Never Falls in Love)

 


Çok uzun zamandır anime izlemiyordum, kısmen pek vakit bulamadığımdan kısmen de sevdiğim türde animeye rastlamadığımdan. Bir süre önce severek takip ettiğim Duygu'nun blogu Duygu'nun Mekanı'nda şu yazısında bu anime ile karşılaştım. Tam sevdiğim gibi okul, romantizm, günlük hayat türünde ve 13 bölüm. Öyle olunca da hemen izledim.

2018 yılında Doga Kobo Stüdyosu'ndan çıkmış. Tada ve arkadaşları lisede fotoğraf kulübündedirler, Tada bir gün parkta fotoğraf çekerken Teresa ile tanışır, sonradan Teresa ve Alec yurtdışı değişim öğrencisi olarak Tada'nın sınıfına gelince onlar da kulübe katılırlar ve hoş bir arkadaş grubu oluşur. Acaba Tada aşık olacak mıdır?

Çizimleri, yumuşaklığı ile sevdiğim bir anime oldu. Kafe ve kediyle ilgili kısımlar özellikle çok hoştu. Yalnız konunun işlenişi çok yüzeysel olmuş, yan karakterler çok havada kalmış; bence en az iki sezona yedirilse, olaylara, karakterlere biraz derinlik verilse çok güzel olabilecek bir seriydi. Yine de izlenebilir. Keyifli seyirler...


Resim: manga.tokyo


12 yorum:

  1. Tavsiyem olan bir animeyi izlediğin için mutlu oldum. :) Güzel bir tanıtım olmuş. Söylediklerine katılıyorum. Biraz daha uzun olabilirdi. Bazı karakterler sonradan unutuldu gibi olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için çok teşekkür ederim Duygu, yeni anime önerilerinde görüşmek üzere:)

      Sil
  2. kısa animeler benimde çok hoşuma gidiyor izleme listesine aldın

    YanıtlaSil
  3. izlenebilir diyorsan aldım listeye kuzumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım geç cevabım için kusura bakma, izlenir evet umarım beğenirsin sevgiler:)

      Sil
  4. uzun animeleri izleyemeyenlerdenim gerçii izlediklerim ödüllü anime filmler oluyor genellikle.. Güzel bir animeye benziyor zaten Duygu'nun blogunda da ilgimi çekmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim bunu, rahatça izlenebilen hafif, sıkmayan bir anime, iyi seyirler:)

      Sil
  5. sen önerdiysen listeme alayım, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım çok naziksin ben teşekkür ederim:)

      Sil
  6. inşallah nana gibi güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy nana çok güzeldi bu da güzel ama 12 bölüm olunca yüzeysel kalmış biraz:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...