19 Ocak 2022 Çarşamba

Yeni Yılla Gelen Kedi - Cleveland Amory

 


Remzi Yayınları'ndan 1991 yılında çıkmış 238 sayfalık kitabımız anlatı tarzında. Yazarımız 1917-1998 yılları arasında yaşamış ünlü bir yazar, gazeteci, televizyoncu ve hayvan hakları aktivisti, 1967'de Hayvanlar Vakfı'nı kurmuş.

1978 yılının son günlerinden birinde, dernekten bir arkadaşıyla vahşi bir kediyi kurtarır ve mecburen ilk defa bir kediye evini açar - tabi sadece bir gece için !! Ama kediyle o kadar özel bir iletişim kurarlar ki, yazarımız onu bırakamaz...

Kitap, yazarla Kutup Ayısı'nın ilk bir yılda yaşadıkları maceraları anlatıyor; bulunuşu, isminin nasıl konduğu, Hollywood'a yolculukları ve daha bir çoğu. Ayrıca Hayvanlar Vakfı'nın eylemleri ve tabi kediler hakkında sayısız bilgi de yazarın eğlenceli dili ile kaleme alınmış. Ben kitaba bayıldım, kedileri seviyorsanız kaçırmayın!

Bu arada Kutup Ayısı gerçekten kutup ayısına benziyormuş:))


resim 2: pinterest


23 yorum:

  1. Ah kediler canım kediler çok ama çok akıllıve duygusallar evimizde var bir tane ve hayatımdaki iyikilerimden o benim...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kedisiz bir hayat düşünemiyorum gerçekten, iyi ki varlar:) çok teşekkür ederim güzel yorumunuza sevgiler:)

      Sil
  2. Kedileri çoook sevdiğim için onlarla ilgili olan her şey dikkatimi çok fazla çekiyor:))) Kedilerin çok özel hayvanlar olduğunu düşünüyorum:))) Not aldım kitabı:))) Emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizinle aynı fikirdeyim:) umarım kitabı siz de seversiniz, çok teşekkür ederim yorumunuza sevgiler:)

      Sil
  3. Selam, çok hoş bir blogunuz var takipteyim :). Rica etsem benimde bloguma bi göz atıp en altta bulunan 'Okuma Listene Ekle' kısmından takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de sizi takipteyim:)

      Sil
  4. Kedi insanı değilim ama kedi hikayeleri okumak hoş oluyor, alındı anlaşıldı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatımı çok keyifli Eylem'cim seversin bence, sevgiler:)

      Sil
  5. Bizim değilse de kızımın evinin yeni bireyinin bir kedi olduğunu, bizim de onunla oynamalara doyamadığına göre okuma listemize aldık efendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de tam tersi kedi annemlerde:)) kitabı seveceğinizi düşünüyorum, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  6. kedili bir yolculuk neden olmasın Erencimm:)
    okuyan gözlerine sağlık, sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcacık bir kitap Bahar'cım tavsiye ederim, çok teşekkür ederim güzel yorumuna sevgiler:)

      Sil
  7. Bizde olsa ası Pamuk olurdu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru Şule'cim pamuk gibi gerçekten:))

      Sil
  8. tanıdık geldi bu, okudum herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevabım için kusura bakma Deepcim okumuş olabilirsin :)

      Sil
  9. Önce kediye acıyıp evine alması,sonra kediden vazgeçmemesi..Hoş bir kitaba benziyo..😊 Yazarı ülkemizde birisine benzettim ama pek çıkartamadım,hani kadın kılığına girip şarkı söyleyen biri vardı ismini çıkartamadım şimdi,biraz ona benziyo gibi.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bir kitaptı gerçekten Ertuğrul Bey:) siz söyleyince fark ettim ben de, Huysuz Virjin'e benziyor evet:) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
    2. Vallahi aklımdaydı ama unutmuştum işte,çok doğru tespit, huysuz virjindi..🙂

      Sil
    3. Sizin tarifinizden çıkardım ben de:)

      Sil
  10. bu kutup ayısı tanıdık geldi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...