26 Ocak 2022 Çarşamba

Siren - Kiera Cass


Dex Yayınları'ndan 2017'de çıkan 288 sayfalık kitabımızı Nazlı Tüzüner Tokan çevirmiş. Yazarımız 1981 doğumlu bir Amerikalı. 

Kahramanımız Kahlen, 1930'larda 19 yaşında bir genç kızken, ailesiyle bir cruise gemisinde yolculuk ederken kaza geçirir; herkesin öldüğü bu kazadan sadece kendisi kurtulur ama ne pahasına? 100 yıl boyunca hiç yaşlanmadan okyanusa hizmet edecek, sesiyle insanları ölüme sürükleyen bir "siren" olacaktır. Normal bir yaşam sürebilir ancak konuşamaz çünkü sesi ölümcüldür. Kahlen uzun süre bu yaşamı kabullenir, ta ki kalbini çalan Akinli ile tanışana dek... 

Bu kitabı mitolojik bir hikayeye dayandığı ve indirimde olduğu için tercih etmiştim:) Ama hikaye beni çekmedi, yüzeysel geldi. Yazar ünlüymüş ama, hayranları çok, belki başka bir kitabı denenebilir, keyifli okumalar:)



 


20 yorum:

  1. Konusu ilginçmiş ama bazı kitaplar hayal kırıklığına uğratabiliyor. Dex yayınlarından uzak duruyorum zaten ben. Kitap kapakları da hep benzer şekilde oluyor. Yüzeysel anlatımı hiç sevmem bir kitapta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yayınevinden çıkmış Kimya Dersleri kitabını sevmiştim Duygu ama belli olmuyor işte, dediğin gibi yüzeysel anlatımı ben de hiç sevmiyorum, çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  2. hakkında duymadım daha önce, ama bir şey kaybetmemişim sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kaybınız yok:)) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  3. cass da severim dex de eveet ama bunu bilmiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa yazarı biliyorsun demek, o zaman iyidir:)

      Sil
    2. oooo, elit, beni seç, sonsuza dek var, dex den yine, çok güzel seri :) cass ın :)

      Sil
    3. Onlara bakayım Deepcim sağ ol:)

      Sil
  4. konusu ilginçmiş, emeklerine sağlık güzel arkadaşımmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu ilginç ama bu yetmemiş maalesef Bahar'cım, çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  5. Mitolojik hikayeler güzeldir aslında ama demek ki,bu kitapda bir sorun var herhalde..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ertuğrul Bey maalesef bu sefer hayal kırıklığı oldu:)

      Sil
  6. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Bu arada yeni bloğum saymuallim.blogspot.com hakkında sizi bilgilendirmek istedim. Ders ders oluşturduğum pratik bilgilerin öğrencilerimize faydalı olabileceğini düşünüyorum. Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni blogunuz hayırlı olsun, hemen bakıyorum, sevgiler:)

      Sil
  7. enteresan bir kitap, kapağına bakınca çabucak okutur kendini diye düşünmüştüm, yorumundan sonra kitapları kapaklarıyla değerlendirmeyin mottosu ile ayrılıyorum yorumundan, çook teşekkürler emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzeysel olduğu için hızlı okutuyor da keyif vermiyor Eylem'cim ben teşeekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  8. Bu yazarın kitaplarının kapakları o kadar güzel ki. Yıllar önce hepsini okuyacağım diye yola çıkmış ama serinin ilk kitabını sevmemiştim. Sonra internetten serinin daha da kötüye gittiğini okuyunca devamını getirmedim ki bu benim için istisna bir durumdur. Pişman değilim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'cim evet kapaklar çok güzel:) seri okumayı ben de çok seviyorum, genelde de gaza gelip toplu alım yapıp sonra da pişman oluyorum:)) sen iyi yapmışsın:)

      Sil
  9. Konudaki son paragrafı görene kadar okumalı mı diyordum, vazgeçtim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...