13 Temmuz 2022 Çarşamba

Craven Malikanesi - Darcy Coates


Çınar Yayınları'ndan 2019'da çıkan kitabımız 307 sayfa, çevirisini Leyla Esen yapmış. Kitabımız ayrıca goodreads'da 2018 yılının en iyi korku romanları arasındaymış.

Kahramanımız genç Daniel zor zamanlar geçirmektedir. Karnını doyurabileceği işleri zor bulur, ayrıca kuzeni yanında sığıntı gibi yaşamaktan rahatsızdır. Bir gün adına gelmiş gizemli bir zarf bulur, bu bir iş teklifidir; Craven Malikanesi'nde kalıp bahçe işlerinden sorumlu olacaktır. Daniel işi kabul eder. Malikanenin terk edilmiş bir hali vardır ve etrafta kimse yoktur, işvereni Bran bile onunla notlar vasıtasıyla iletişim kurmaktadır. Üstelik işin çok garip kuralları vardır; "kuleden uzak dur", "gece 12'den sonra dışarı çıkma ve perdelerini kapalı tut". Bunların hepsi Daniel'i korkutur ama başka çaresi olmadığı için kalır. Ve sonra istemese bile tarihi 200 yıl önceye dayanan Myricks ailesinin cadı avları,veba ve lanetlerle dolu geçmişlerindeki gizemleri çözmek zorunda kalır.

Güzel bir romandı, sıkılmadan okunuyor ama fazla düzdü sanırım, yani şaşırtmaca yoktu, dili de sadeydi, ortalama bir korku romanı diyebilirim, beklentiye girmeden okunabilir:)


20 yorum:

  1. Korku romanlarını severim ama orta seviye olan çok fazla roman var. Biraz seçici olmak gerek sanırım, kitaplar da ucuz değil artık. :) Tanıtım için teşekkürler Erencim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Duygu’cum dediğin gibi bu fiyatlarla seçiçi olmak şart:) çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  2. Korku türü bana pek hitap etmiyor, birde ortalama demişsiniz ben bu seferlik pas diyorum Eren Hanım, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Gül Hanım geçelim bunu:) çok teşekkür ederim yorumunuza sevgiler:)

      Sil
  3. okumasam da olur yani ortalama korku romanı çok oluyor :) kapak sitefen king kibin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Deepcim kapak iyi ama geçiniz:)) teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  4. Bu kitabı bi ara okumuştum sonra söylediklerine katılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunsa da olur okunmasa da dediklerimizden:) teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
    2. Rica ederim ne demek :D Bundan sonra hep uğrarım listeme ekledim bloğunuzu ;)

      Sil
    3. beklerim, çok teşekkürler:)

      Sil
  5. Korku romanı okuyamıyorum:))) Okurken fazla gerilirim, hatta rüyama girer:))) Kitabın kapağı da belli ediyor korkuyu:) Emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı romanlar beni de geriyor ama bu o kadar değildi:) kapak ürkütücü evet:) çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  6. Sadece korku gerilim çok sevenler için okunabilir ama şu aralar klasıklerden gidiyorum. Benim listeme alacağım bir kitap değilmiş maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasikler asla yanıltmaz, keyifli okumalar dilerim:)

      Sil
  7. Son iki yayın maalesef şu aralar halet-i ruhiyeme uygun değil ama tanıtımlar güzel. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yakın zamanda hiç "sizlik" bir şey okumadım maalesef, bakalım ileride inşallah:)

      Sil
  8. Hımm yok o zaman ben almayayım, çok janjanlı yaz kitaplarım var elimde korkmak için yaz mevsimi bana uygun değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsabet olur, türün iyi bir örneği bile değil:) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  9. Kapaktaki malikaneden kitabın türünün korku olduğu belli oluyor. Tam korku filmlerinde kullanılan evlerden :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapak çok çekici gerçekten ama içerik tatmin etmedi Şule'cim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...