8 Temmuz 2022 Cuma

Aynalar Ülkesi - Carole Johnstone


Artemis Yayınları'ndan mart ayında çıkmış 356 sayfalık romanımızı Selen Uğur çevirmiş, şahane kapak tasarımını Asmin Gündoğdu yapmış. 

Konumuza gelirsek, 31 yaşındaki Catriona 12 yıldır tek başına California'da yaşamaktadır. Bir gün ikiz kardeşi El'in kaybolduğunu haber alınca, kötü hatıralarla dolu İskoçya'daki evine geri dönmek zorunda kalır. Ev artık ikizi El ve kocası -aynı zamanda çocukluk arkadaşları- Ross'a ait olsa da çocukluk hatıralarının izleri her yerdedir; özellikle acılardan kaçmak için hayallerinde var ettikleri Aynalar Ülkesi hala çok gerçektir. Polis El'i arasa da aslında öldüğüne inanmaktadır, Cat ise bunun bir oyun olduğunu düşünür. Kısa süre sonra almaya başladığı gizemli e-postalar ve çocukluğuna ait ipuçları onu doğrular. Ancak çözmesi gereken sırlar tahmininden çok daha derin ve acı vericidir.

Yine son sayfaya kadar bizi şaşırtmaya ve ters köşe yapmaya devam eden bir gizem-gerilim romanı ile karşı karşıyayız. Ben özellikle o hayali Aynalar Ülkesine bayıldım, ayrıntılar, karakterler çok iyiydi; kafamda bunları canlandırmaktan zevk aldım. Hikaye ise beni umduğum kadar içine çekemedi. Hem dram kısmı biraz ağır basıyordu, hem de ters köşe yapma uğruna hikaye fazla uzatılmış geldi bana... Yine de beklentiyi çok yüksek tutmadan okunabilecek, vasat üstü bir roman; keyifli okumalar:)


 


10 yorum:

  1. Güzel görünüyor Eren Hanım, yaz geldiğinden beri polisiye okumak bana daha kolay geliyor :) bakacağım bu romana. Elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şahane bir kitap değil ama değişik Gül Hanım, umarım seversiniz, sevgiler:)

      Sil
  2. Merhaba Erencim, konusu çok ilgimi çekti ama çok da beklentiye girmemek gerek demişsin. Belki denk gelirse alır okurum, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Duygu'cum, bu ara nedense hep beklentiye girmeden okunacak kitaplar çıkıyor karşıma:)) keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  3. hımmm konu pek güzeldi ama demekkisi çok heycanlı diyil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu çok ilginç ama dediğin gibi çok heyecanlı değil Deepcim:)

      Sil
  4. Kitap ilgimi çekti ama yorumunuzu okurken ''acaba korkar mıyım?'' diye de düşündüm:))) Çok da merak ettim, bilemedim şimdi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkutucu değil ama çok harika bir kitap da değil, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  5. Hımm, denk düşerse okuruz diyelim o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, denk düşerse okunabilir:) çok teşekkür ederim yorumunuza sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...