8 Eylül 2023 Cuma

Gerçek Özgürlük Kaderin Bilgisinin Vücuda Bürünmesiyle Gelir



                   

  

Destek Yayınları’ndan 2020 yılında çıkmış 79 sayfalık kitabımız, aynı zamanda bir yogi olan Çetin Çetintaş tarafından düzenlenmiş.

Asıl adı Kaşyapa olan felsefeci, MÖ 6. yüzyıl civarında Hindistan’da yaşamış. Kanada, “atom (en küçük parçayı yiyen) yiyen” anlamına geliyormuş, felsefeci dökülen bir kase pirinci tek tek toplamış ve “pirinçler tek tek bir anlam ifade etmese de birleştiklerinde koca bir aileyi doyuracak pilav olurlar” sözüyle parçaya verdiği değeri gösterdiği için bu adı almış.

Kitap varlık-yokluk, mutluluk-anda olmak, karma gibi kavramlar hakkında Kanada’nın söyledikleri ve Çetin Çetintaş’ın örneklerle açıklamalarından oluşuyor.

Bir de örnek verelim:) 




 
Fotoğraf kalitesi için kusura bakmayın, keyifli okumalar dilerim:)





14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Biraz karmaşık bir dille aktarılmış ama mesajlar sade aslında:)

      Sil
  2. ilginç ve iyi bişi gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz kitapları artık okuyamıyorum ama bir cümle bazen ne çok şeye sebep oluyor. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumuna, gerçekten bir cümle insanı çok etkileyebiliyor:)

      Sil
  4. Yine pek benlik değil Eren Hanım, başka kitaplara diyorum:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum evet bir türlü de romanlara sıra gelmedi Gül Hanım, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  5. felsefik kitapları beğeniyorum, önerin için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveceğini düşünüyorum Bahar'cım sevgiler:)

      Sil
  6. Bu ara spiritüelliğe merak salmışken bu kitap ilgimi çekti not alıyorum. Sevgiler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversiniz Derya Hanım, sevgiler:)

      Sil
  7. Wellness sağlık koçu olmam hasebi ile yoga kavramına aşinayız ancak son dönemlerde bu kadar köklü bir medeniyet olan Türklerin kendi değerlerini unutup Hint kültürüne kayışını görmek üzücü, keşke değerli güzel şeyleri kültürü bozmadan alabilsek. Kitaba küçük bir alıntı üzerinden yorum yapmak istemedim. Ancak mutlak surette güzel bilgiler içeriyordur. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hak veriyorum size, sadece bu konuda değil hemen her konuda yabancının "tavuğu" "kaz" görünüyor bize:)) önce kendi değerlerimizi özümsersek yabancı kaynaklardan sağlayabileceğimiz fayda da artacaktır diye düşünüyorum.. Yazarımızın alanında yetkin bir isim, eminim umduğumuz gibi yapmıştır:)) yorumunuz için çok teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...