28 Ağustos 2023 Pazartesi

Karar Ver, Planla, Harekete Geç - Ayça Karaman

 


Timaş Yayınları'ndan 2022'de çıkan kitabımız 163 sayfa. İnstagramda görüp almıştım bu kitabı. Yazarımız Boğaziçi 
Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nden mezunmuş, 2013'ten beri aynı okulda öğretim görevlisiymiş.

Hemen itiraf edeyim, kitabı bitirmedim (utanan emoji:)) Kitabımız 7 bölümden oluşuyor. İlk bölümlerde yazar kitaptan ve kendi yola çıkış hikayesinden bahsediyor. Üçüncü bölüm "hayatımızı değiştirmek neden bu kadar zor?", dördüncü bölüm "nereden başlamalıyım?", beşinci bölüm "Başkalarının tavsiyeleri bizim işimize neden yaramaz?", altıncı bölüm "Değişim yolları" (90 sayfalık bu bölüm kitabın özünü oluşturuyor; bu bölüm 5 kısımdan oluşuyor; neyi değiştirmek istediğine karar ver, düşüncelerini akıllıca seç, hayatını düzenle, etkili planlar yap, harekete geç), son bölüm de "iyi gidiyorsun, yürümeye devam et".

Kitabı beğendim, özellikle uygulama odaklı olan altıncı bölümde alıştırmalar ve pratik öneriler olması güzel. Konuyla ilgilenenlere önerebileceğim bir kitap, keyifli okumalar dilerim:)


10 yorum:

  1. Bu tür kitapları çok seviyorum:))) Alıştırmalarla dolu olan kitaplar ayrı güzel geliyor:) Kitabın ismi bile çok şey anlatıyor, bakayım bir ara:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, okuyacağım o 6. bölümü bakalım inşallah:) çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  2. Siz bitirmediyseniz ben yanından bile geçmeyeyim :)) zaten bu kişisel gelişimler hiç bana göre değil:)) başka kitaplara diyelim Eren Hanım, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bu ara pek okuyamıyorum Gül Hanım, sıvı fazda olduğum için :)) iinşallah, yorumunuza çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  3. sevdiğim türlerden :) ne çok kitap çıkıyor artık bu konularda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herkes kişisel gelişim uzmanı oldu :)) ama güzeldi bu Deepcim:)

      Sil
  4. Valalhi ben bu tarz kişisel gelişim kitapları ile gelişemiyorum ya tersini yapasım geliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sana ters psikoloji uygulamak lazım o zaman:))

      Sil
  5. Kişisel gelişim kitaplarını seviyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da güzel bir kitap Derya Hanım umarım seversiniz:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...