1 Nisan 2024 Pazartesi

1 Nisaaaannn !!


Tembel yazarımız sağ olsun bu sene çok coşkuyla kutlayamıyoruz. Olsun az olsun kalpten olsun:))

Aşağıdaki grafikte 2010 yılından günümüze yıllık girdiğim yazı sayısı grafiğini görüyorsunuz, 2017'den sonra düşüş başlamış, 2017 ve 2018 benim için zor yıllardı, akabinde 2019, 2020, 2021, 2022 ve 2023 de:)) Neyse hepsi geride kaldı. Okuma blokajım hafifledi.


Okumak bahane, buradaki dostluklar şahane. Okuyayım okumayayım, yazayım yazmayayım...beni arayıp soran, merak eden, her daim güzel yorumları ile destek olan çok değerli arkadaşlarım var. Sizlere bir kere daha kocaman bir teşekkür ederim; hayat belki günden güne makineleşiyor, teknolojinin soğuk parmakları her yere dokunuyor ama kalplerimizdeki sevgi betonların arasındaki inatçı bir ot gibi her yerde yetişiyor, her yeri ısıtıyor. Sevgili okurlarım ve blogger arkadaşlarım iyi ki varsınız, desteğiniz ve yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim. Daha nice güzel yıllar aranızda olmak dileğiyle... Sizi seviyorum, sevgiler:)
 


24 yorum:

  1. İhmal etme buraları, az kişiyiz zaten. :) Okumasan da yaz bir şeyler. Görüşmek üzere Erencim, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu'cum burda olmayı seviyorum, sıkıntılar geride kaldı, artık vur patlasın çal oynasın:)) çok teşekkür ederim güzel yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  2. özletme kendini lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Dilek'cim, sevgiler:)

      Sil
  3. O zaman eski enerjinizin gelmesini ve daha çok yazmanızı diliyorum. Sevgiyle kalın. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için çook teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  4. ayyy ciciii ama o zamansaaa 2024'ten sonra iyisin artık tamam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay Deepcim sıpanın yediği yorumu cevaplamamışım, çook teşekkür ederim güzel yorumuna:)

      Sil
  5. Kutluyorum, nice paylaşımlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

      Sil
  6. Nice nice yıllara Eren Hanım, sizde iyi ki varsınız. Yazılarınızı keyifle okuyorum, umarım uzun yıllar okumaya devam ederiz. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz Gül Hanım, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  7. Tebrik ederim🎉😊 Hep burada ol, hep yaz😊 Yazılarını seviyorum, kitap önerilerini seviyorum😊 Buradaki arkadaşlıkları ve samimiyeti çok seviyorum ben de😊
    Sen de iyi ki varsın😊💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canım, yorumun beni çok mutlu etti, çok naziksin, sevgileeer:)

      Sil
  8. Biz de seni Ereeeeeğğn, ayrıca hem biraz yavaşlamalı ki tekrar hızlansın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :''/, gözüme toz kaçtı..:)) çok teşekkür ederim güzel yorumuna sevgili buster:)

      Sil
  9. tebrik ederim, nice nice mutlu yıllara:) iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç cevabım için kusura bakma Bahar'cım:) güzel yorumun için çook teşekkür ederim, sen de iyi ki varsın <3 <3 <3

      Sil
  10. spama da baksana yorum dapmıştım daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeepciiim kusura bakma sıpam yemiş senin yorumunu:))) çok teşekkür ederim:) <3 <3 <3

      Sil
  11. 2016'dan sonrası git gide zorlaştı sanki benim için de :D Bundan sonrası daha güzel olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin tekrar sen dee:) inşallah diyelim, çok teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...