6 Nisan 2024 Cumartesi

Benim Küçük Şaheserim - Mert Ofluoğlu

 


Blog dünyasından sevgili arkadaşımız Kafa Dergi blogu'nun yazarı Mert, yeni romanıyla karşımızda. Daha önce iki romanını okumuştuk Mert'in; Bozbalık Üçlemesi'nin ilk romanı olan;Ters Düz ve ikinci kitap Uçurum Zamanı. Biz üçlemenin üçüncü kitabını beklerken bambaşka bir kitap geldi yazarımızdan:)

Romanımız, Remzi Yayınevi'nden çıkmış, 151 sayfa. Kitabın kapağını ve iç tasarımını çok beğendim öncelikle. Bozbalık Üçlemesi'nde daha klasik bir olay örgüsü varken, Mert bu defa okuru daha farklı bir yolculuğa çıkarmış. 

Kahramanımız Azade Yalgın, edebiyat mezunu genç bir kadındır, yazar olmak ister ama kütüphanede çalışmaktadır. Kendisinden 17 yaş büyük, öğretim üyesi sevgilisiyle biraz çarpık bir ilişki yaşamaktadır. Bir gün tesadüf eseri "Atlas Kitabı" isminde bir kitaba rastlar, hemen sevgilisiyle okuyup bitirdiği kitaptan -sevgilisinin aksine- çok etkilenir. Öyle ki yazarını bulup tanışmak ister. Hiç de kolay olmayan bu tanışma Azade'nin hayatında büyük değişimlere sebep olacaktır...

Roman son derece ilginç ve sürükleyiciydi, hiç beklemediğim şekilde gelişti olaylar. Kurgu da anlatım da çok başarılıydı. Sürprizbozan olmayacaksa şunu da söyleyeyim; romandaki sinir bozucu karakterin hak ettiğini bulmasıyla okur da rahat bir nefes alıyor:)

Sevgili arkadaşımız Mert'i tebrik ediyor ve bol okurlar diliyorum, bir sonraki romanını merakla bekliyoruz:) Keyifli okumalar:)


18 yorum:

  1. Blog sayfalarından birine ait olması beni de mutlu ediyor. Sayıları artsın diye diliyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyim, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  2. Son zamanlarda kitabı okunacak blog arkadaşlarımız çoğaldı. Düzenli bir sıralama ve zaman gerekiyor. Mert Ofluoğlu'nun "Uçurum Zamanı" adlı kitabını okumuştum. O seriden 3. bir kitap yerine sürpriz bir kitapla karşımıza çıktı arkadaşımız. Verimli çalışmalar diliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet blogger arkadaşlarımızın kitap çıkarmaları beni çok mutlu ediyor, çok teşekkür ederim güzel yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  3. Yazar olmak isteyenlerin ve bunun için çaba gösterenlerin hikayesi benim için her zaman 1-0 önde başlar :) Bu kitap okunur diyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum, en sevdiğim temalardan biri, Mert çok iyi bir konu bulmuş:)

      Sil
  4. Bu kitabı ben de çok merak ediyorum, alınacaklar listemde. Yazından sonra merakım iyice arttı😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de seveceğinden şüphem yok, keyifli okumalar şimdiden:)

      Sil
  5. heyecanlı sürükleyici yani pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Deepcim:) çok teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  6. Mert'in devam kitabı yerine yeni hikaye yazması çok iyi olmuş, keyifli okumalar Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum Gül Hanım, çok da güzel yazmış Mert, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  7. arkadaşımızın yeni kitabını bu güzel yorumunla daha çok merak ettim:) emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumuna Bahar'cım, keyifli okumalar:)

      Sil
  8. Yazınızı şimdi gördüm, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. sinir bozucu karakter öğretim görevlisi sevgili sanırım :) Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiniz:)) yorumunuza teşekkür ederim..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...