11 Aralık 2018 Salı

Nohut Oda - Melisa Kesmez


Melisa Kesmez ilk öykü kitabı “Atları Bağlayın, Geceyi Burada Geçireceğiz” ile adından oldukça söz ettirmişti. İkinci öykü kitabı “Bazen Bahar” ile de 2017 NDS Edebiyat Ödülü almış. Nohut Oda, Sel Yayıncılık’tan bu sene çıktı ve çok ilgi gördü. 125 sayfalık bu kitabında 5 öykü bulunuyor.
Kalanlar, toplama eşyalarla kendine ev kurmuş genç bir kadının hayata tutunma çabası diyebilirim.
Son Bir Çay, 14 sene sonra karşılaştığı eski sevgilisini yeni çözen bir kadınla ilgili.
Annemin Çadırı, orijinal bir konuya sahip, depremden sonra evine dönemeyip çadırda yaşamaya başlayan bir anneyi anlatıyor.
Görüşürüz, bir kadın ve babası arasındaki bir mesele üzerine.
Kız Kardeşim Handan, yine ilginç bulduğum bir hikaye oldu, iki kız kardeşin ilişki üzerine.
Kitabı sevdim, yazarın dile hakimiyeti çok güzel, çok hoş benzetmeler, anlatımlar okuru içine alıyor. Yazar ilişkiler üzerine yazmayı seviyor, hüzünlü kısımlar ağır basıyor haliyle. Açıkçası dili bu kadar güzel kullanan bir yazardan değişik türde öyküler okumayı da isterdim. Keyifli okumalar dilerim...



18 yorum:

  1. Bu kitabın methini çok duydum, ayrıca kitap kapağı muhteşem. Elinize sağlık Eren Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapak benim de çok hoşuma gitti Gül Hanım, yorumunuza teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  2. Ben de merak ediyorum bu yazarı ama okur olarak değil yazar olarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet Narda'cım meraka değer bir yazar bence de:)

      Sil
  3. Benim de kitaplığımda bekliyor bu kitap. Yazarın üç kitabını birlikte aldım sayılır. Yakın zaman da tanıdım yazarı ama çok sevdim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Atları Bağlayın'ı da çok merak ediyorum, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  4. Ödüllü kitapları çok merak ederim ve okurum genellikle.Teşekkürler tavsiye için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorumunuza, umarım siz de beğenirsiniz, sevgiler:)

      Sil
  5. Bu kitap benim de listemde. Çok fazlasıyla olumlu yorum okudum. Alacağım inşallah. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım siz de beğenirsiniz, yorumunuza teşekkür ederim:)

      Sil
  6. :) Ben de en son alışverişimde ilk kitabını satın aldım.:) Çok merak ettiğim bir yazar yorumunuz da olumlu yönde etkiledi beni teiekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım siz de beğenirsiniz, keyifli okumalar dilerim, sevgiler:)

      Sil
  7. her şeyi hoşuma kaçtııı, okuruums :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel kapagi varmis 🙂

    YanıtlaSil
  9. son yazımdaki ikinci kitabı kaçırmaaaa :) sibel k. türker, burada kalmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. not alınmıştır Deepcim teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...