18 Mart 2019 Pazartesi

Burada Kalmak - Sibel K. Türker


Yine sevgili blogger arkadaşım Deeptone'un blogunda bahsettiği güzel kitaplardan biri. Can Yayınları'ndan Nisan 2018'de çıkan kitabımız 240 sayfa. Yazarla ilk tanışmam oldu bu, kendisi 1968 Ankara doğumlu. Hukuk Fakültesi mezunu, pek çok öykü kitabı ve romanı var.

Kitabımızın kahramanı Kutlu 16 yaşında bir lise öğrencisi, annesini küçükken kaybetmiş, babası ve ağabeyi Kutsal ile yaşıyor. Dedeleri Süheyl de onlarla aynı apartmanda yaşıyor. Komşuları Suna Teyze, kızı Melike ve onun kızı Oya'nın da hayatları üzerinde bayağı etkileri var. Kutlu'nun arkadaşı Erdem ve onun ailesinin de kitapta yeri büyük. Kitap Ankara'da geçiyor ve Ankara da kitapta yer tutuyor. Daha çok bir kesit romanı olan Burada Kalmak'ı çok da anlatamıyorum:)

Kitabı çok beğendim, Kutlu çok şirin, sempatik bir çocuk, anlatımını çok beğendim. Keyifli bir kitap, tavsiye ederim, keyifli okumalar:)


16 yorum:

  1. keyifli bir kitaba benziyor not edeyim ben bunu 😊 teşekkürler canım benim sevgiler 😊❤🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle çok keyifli bir kitap umarım seversiniz..:)

      Sil
  2. Can yayınları en sevdiğim yayın evi... ondan seçilen bir kitap illaki iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de en sevdiğim yayın evlerinden biri, aynı fikirdeyim..:)

      Sil
  3. Yazarla bir türlü tanışamadım belki bu başlangıç olur. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de diğer kitaplarını okumak istiyorum... teşekkür ederim yorumunuza.:)

      Sil
  4. deepin önerdiği kitaplar genelde güzel ve harika olur,bu kitapta öyle olmalı..yeni yerli yazarları tanımak adına güzel bir paylaşımdı,emeğinize sağlık efenim..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı fikirdeyim Ertuğrul Bey yerli yazarların yeri ayrı çok teşekkür ederim yorumunuza..:)

      Sil
  5. Ben de not ettim. D%R gezisi sırasında bir göz atayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım siz de beğenirsiniz, keyifli okumalar:)

      Sil
  6. holley, bu yazarın diyer kipatlarını da okuycem :)

    YanıtlaSil
  7. Kesit romanlarını seviyorum, kapak da çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seviyorum evet:) ya ben de çok beğendim kapağı, Kutlu'ya da uyuyor bence:))

      Sil
  8. Bu yazarın epeyce kitabı var galiba bende çokça rastlıyorum ama bir türlü denk gelmedi. Bir gün sıra gelir umarım:) Elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Keyifli bir kitap gibi 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...