4 Mart 2019 Pazartesi

Kıyıdan Uzakta - Mehmet Eroğlu

Çok sevgili blogger arkadaşım Deep Tone Sade ve Derin blogunda bu kitaptan bahsedince merak ettim, hemen aldım. O yazısında bahsettiği diğer kitabı da aldım bu arada:)

Mehmet Eroğlu oldukça tanınan ve beğenilen bir yazarmış, 1948 doğumlu, ödüllü romanları, ödüllü senaryoları var. İletişim Yayınları tarafından yayınlanan bu 99 sayfalık bu romanı 2018'de çıkmış. Daha ilk satırıyla edebiyatın dibine vuruyor:) Yazarın cümleleri gerçekten oldukça etkileyici. Bolca mitolojik göndermeler kullanmış. 

Romanımızın konusuna gelirsek, kahramanımız Zühal orta yaşın sonlarında bir kadındır, roman da aslen kendisinden 30 yaş büyük eşi Selim'e yazdığı itiraflarla dolu bir mektuptur aslında.

Güzel bir romandı, sürprizli bir aşk hikayesi denebilir:) Keyifli okumalar dilerim:)


23 yorum:

  1. Mehmet Eroğlu'nun eski kitaplarından başladım, Issızlığın Ortası ve Zamanın Manzarası'nı okudum ve çok çok beğendim, hep niye bu kadar geç kalmışım diye düşündüm. Şimdi Issızlığın Ortası'nın devamı Geç Kalmış Ölü'yü okuyacağım, sonrası için bu kitapta aklımda olsun:) Elinize sağlık Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Issızlığın Ortası ve Zamanın Manzarası ile devam edeyim o zaman, teşekkür ederim yorumunuza, size de keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  2. Yazarı daha önce duymamıştım ama araştırınca birçok kitabının olduğunu gördüm. Konusu ilgi çekici. Zaten İletişim Yayınları tarafından basılması benim için bir artı. Denk gelirsem okumak isterim. Tanırım için teşekkürler Eren.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için de İletişim Yayınları bir artı, ben de diğer kitaplarını okumak istiyorum, ben teşekkür ederim Şule'cim, sevgiler:)

      Sil
  3. Yazarı ben de duymamışım, sürprizli olmasını daha da sevdim. Listeye ekleyeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sen de seversin, değişik bir kitap gerçekten, sevgiler:)

      Sil
  4. Ne severim Mehmet Eroğlu'nu... Şimdiye kadar Düş Kırgınları ve Yarım Kalan Yürüyüş Kitabını okudum o kadar güzeller ki tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tavsiyeniz ve güzel yorumunuz için, mutlaka bakacağım, sevgiler:)

      Sil
  5. Selam Eren'cim.
    benim de hiç okumadığım bir yazar ve hemen not defterime ekledim teşekkürler paylaşım için.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sen de seversin Gülşah'cım, ben teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  6. sanırım üniversitede okumıştum üzerinden çok geçmiş yeniden okuyabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yeni kitabı sanırım SEvim Hanım, belki başka bir kitabını okumuşsunuzdur, bu da güzel ama, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  7. Kıyıdan uzakta romanı dikkatimi çekti. Kendi kendime meydan okuma, yazı dizimi okumak üzere sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de blogunuzu zevkle ziyaret ederim o zaman, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  8. ay bu yazarın ilk dört beş kitabını kaçırma yaaaa o kadar iyi kiiiii, şu sırayla okuycaaan, ıssızlığın ortası, geç kalmış ölü, adını unutan adam, yarım kalan yürüyüş, yürek sürgünüüü :) ay öbür kitap ankara romanı neydi yaaa süfeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay süpersin Deepcim, aldım notumu, sağ ol, Buradan Uzakta, okudum onu da yazıcam, sevgiler:)

      Sil
    2. sevdin mi kiii ankara romanınıııı :) bi de ayaşlı ve kiracılarını okuu o da ankara ama denişik, yüz yıl öncesiiii :)

      Sil
    3. çok sevdim çok tatlıydı Kutlu yaa:) aa onu okumadım evet güzeldir eminim not aldım:)

      Sil
  9. Ben de ilk kez duyuyorum, kendisinden 30 yaş büyük biriyle evli olmak acaba nasıl bir şey, büyük yaş farkı! Sırf bu meraktan bile okunur:)))eline sağlık canım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani sonunda olanlar şok ediyor tabi okuru:)) çok teşekkür ederim yorumunuza Müjde Abla, sevgiler:)

      Sil
  10. Mehmet Eroglunu hic okumadim merak ettim not aldim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevilen bir yazarmış Derya Hanım ben de yeni öğrendim, teşekkürler yorumunuza:)

      Sil
  11. ben de okumayanlardanım maalsef,ödüüllü roman sahibi olması da ilginç,ismini yeni duydum şahsen..sayenizde yeni tanımış oldum elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...