22 Nisan 2019 Pazartesi

Ezo ile Ölü Yazar - Hanzade Servi




Yazarın daha önce Hortlaklar Geçidi isimli kitabını okumuştum, aslında o kitabını da içinde Maria Brozozowa’nın ilüstrasyonları olduğu için okumak istemiştim. Kitap hem içeriği hem çizimleriyle çok hoşuma gitmişti. Bu kitabını da tesadüfen aldım. Altın Kitaplar’dan çıkan Şubat 2017 (2. basım) basımını okudum. 126 sayfalık kitabın ilüstrasyonlarını Berk Öztürk yapmış, kitaba yakışan hoş çizimler gerçekten.


Kitabın konusuna geçmeden kısaca yazardan bahsedeyim, 1978 doğumlu, pek çok çocuk kitabının yanısıra bir de romanı var. Ama çocuk kitaplarını da her yaştan insan keyifle okuyabilir. Tür olarak da dram öğeleri taşıyan konuları bile gizemli ve mizahi bir üslupla ele aldığını söyleyebiliriz.


Ezo anne ve babasını bir kazada kaybedince, Bozorman kasabasında anneannesiyle yaşamaya başlar. Ama hem anneannesinin huysuzluğu hem de evlerinin çatı katında yaşayan hayalet yazar nedeniyle pek de keyifli değildir. Ayrıca konuşmuyor olması da işleri kolaylaştırmamaktadır.


Kitabı çok sevdim, hatta bazı yerlerde gözlerim doldu, yazarın diğer kitaplarını da okuma listeme ekledim. Mutlaka okumanızı öneririm, hele çocuklarınızın çok seveceğine eminim. Keyifli okumalar...



21 yorum:

  1. Güzel bir tanıtım olmuş çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. özellikle çocuk okurlar için harika bir öneri...teşekkürler...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Artık çocuk kitapları daha çok ilgimi çeker oldu:)) Bu kitap da güzelmiş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Gül Hanım ben de öyle Hanzade Servi'yi tavsiye ederim, teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  4. ay çok sevdim okuruuum :)

    YanıtlaSil
  5. heey son yazımı oku amaa, mario çepel, seviyon diye sölediim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayılıyorum ne diyorsun şimdi okuyorum:))

      Sil
    2. ay blogunun saatini düzeltsen yaaa :)

      Sil
  6. Bu tarz kitaplara bayılıyorum, yaşım büyüdükçe ruhum kuculuyo sanirim 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah aynen Bahar'cım çok ihtiyaç duyuyorum çocukların o saf dünyasını anlatan kitaplara..:)

      Sil
  7. Severim gibi hissettim, böyle kitaplardan hoşlanıyorum biliyorsun :)) Not alındı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence çok seversin ben bayıldım, teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  8. Bu yazarı sayende duydum Eren. Mutlaka okuyacağım. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveceğine eminim Şule'cim, keyifli okumalar:)

      Sil
  9. Çocuklar a da uygun olmasina sevindim. Not alayim hemen 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir kitaptı gerçekten Derya Hanım çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  10. kitaplarda ilüstrasyonlar,resimler vs olunca,fiyatları da artıyo diye biliyodum,bu kitapda pahalı olmalı herhalde..çocuklar için güzel ve eğlenceli bir kitap olabilir,böyle faydalı tanıtım bilgiler iyi oluyor açıkçası,en azından çocuklar için,elinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında haklısınız ama kitap saman kağıda basım, fiyatı 13-14 tl gibi birşeydi sanırım, sert kapak olunca makul diye düşünüyorum, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...