1 Nisan 2019 Pazartesi

İyi Ki Doğdun Okuma Günlüğüm! :)

Eveet, bu sene de geldi 1 Nisan, okuma günlüğüm'ün doğum günü, kıymetlim:) 9 yılı geride bıraktık, inanılmaz gerçekten, çok mutluyum, hayatımın en güzel kısımlarından biri sevgili blogum. Çok özel bir yeri oldu her zaman, bu 9 yılda neler neler yaşadım, ama hiç ara vermemeye çalıştım, kötü zamanlar geçirdiğimde gelen güzel bir yorum beni havalara uçurdu. Her zaman söylediğim gibi blogum sayesinde çok değerli dostlarım oldu. Blogum daima hayatımdaki önemli bir mutluluk kaynağım oldu. Kısacası, değerli dostlarım iyi ki varsınız ve okuma günlüğüm iyi ki doğmuşsun ! :)

Çekiliş
Bu güzel günün şerefine daha önce okuyup sevmiş olduğum Niccolo Ammanti'nin SEn ve Ben kitabını (eğer okuduysanız başka bir kitap seçebiliriz:)) ve minik bir kırtasiye paketi hediye etmek istiyorum bir takipçime. Çekilişe katılmak için blogumun takipçisi olmanız ve bu yazıya yorum bırakmanız yeterli. 

Ekstra haklar;
  • Çekilişi herhangi bir sosyal medya hesabında duyurmak 
  • Hoby.ist facebook sayfasını beğenmek
  • Hoby.ist instagram hesabını takip etmek
Lütfen yorumda ekstra haklardan hangilerini yerine getirdiğinizi yazmayı unutmayın:)

Herkese bol şans ve tekrar teşekkür ederim. Talihlimiz 8 Nisan pazartesi günü inşallah açıklanacak. Sevgiler:)



40 yorum:

  1. mustlu mutlu muttlu yıllara sevgili okuma günlüğüm okudum ama iyi bir takipçin olarak katılmak isterim çekilişe tabiki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni, size farklı kitap seçeriz kazanırsanız:)

      Sil
  2. aa ne güzel daha nice yaşlara,doğum günlere diyelim o zaman..🎂 hayırlı uğurlu olsun..😊

    bu arada çekiliş yapmanız da çok güzel olmuş ama beni çekilişe dahil etmeyin,biliyosunuz ben çekilişlere,mimlere falan pek katılmıyorum ama katılanları şimdiden tebrik ediyim..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

      Sil
  3. Herkese bol şans! Sizin ve Instagram'da Hoby.ist in takipçisiyim :)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki blog açmışsın, nice bloglu yıllara :))

    YanıtlaSil
  5. benim güzel arkadaşım daha nice güzel paylaşımlara İnşallah hep birlikte canım benim 😘😊🎂🎂🎈🎈🎉🎉🎉🎁 sende iyi varsın canım benim güzel arkadaşım benim ❤❤ sevgiler hadi o zaman katılalım 😊bol katılımlı olur inşallah canım benim sevgiler ❤😊🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'ciiim harikasın yaaa çok mutlu ettin beni, çok teşekkür ederim güzel yorumuna, bol şanslar, sevgiler:)

      Sil
  6. Aaa:)))Kutlu olsun Eren'ciğim, nice yıllara:) kitapla...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Abla'cım çok teşekkür ederim:) <3

      Sil
  7. O zaman iyi ki doğdun. Nice senelerde yazman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  8. Nice senelere :))

    Blog sayesinde uzakları yakın eden arkadaşlıklar kurmak olası. Bu konuda oldukça başarılı bir mecra olduğu kanısındayım. Goolgle plus kapanmasa daha iyi olurdu ama neyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim için de öyle oldu blog ama dediğiniz gibi google+ kapanmasa iyi olurdu, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  9. Blogunun 9.yılını kutluyorum, nice paylaşımlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz çok teşekkür ederim:)

      Sil
  10. Maşallah sana ve bloguna Eren. Böyle uzun süreli blogları gördükçe mutlu oluyorum. Umarım daha uzun yıllar bizimle olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'cim çook teşekkür ederim bu güzel yorumun için, çok mutlu oldum, inşallah:)

      Sil
  11. Mutlu yıllar bu güzel ve kıymtli bloga:) O olmasa nasıl tanışırdık, iyi ki de olmuş, iyi ki de doğmuş:) Daha nice senelere Eren'cim, hep birlikte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım çook teşekkür ederim bu güzel yorumun için, aynen evet iyi ki doğmuş da sizin gibi sevgili dostlarımla tanışmama vesile olmuş, inşallah hep birlikte, çok sevgiler:)

      Sil
  12. Umarım daha nice sağlıklı günlere ulaşırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz Fatih Bey çok teşekkür ederim:)

      Sil
  13. bişey sorcaktım googleplus'unuzu siz mi kapattınız yoksa kendiliğinden mi kapandı,yani google kendisi mi kapattı bunu,çünkü çok arkadaşın googleplusu da kapanmış,o yüzden merak etmiştim..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğim kadarıyla 1 Nisan'dan itibaren otomatik kapandı ERtuğrul Bey.. ah bu google'ın ettikleri :)))

      Sil
  14. Tebrikler. Daha nice nice yazi dolu yillar dilerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz DErya Hanım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  15. Nice nice 9 yılların olsun ve bize hep kitaplar öner Erencim. Severek takip ediyoruz :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum:) çok teşekkür ederim:)

      Sil
  16. duyurayım bunuuuu :) oleeey, bi dokuz daha işallah, e en sevdiklerimdensin kiiiii hem de en en :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepciiiiim çook teşekkkür ederiiim sen de benim enn ama en en ennnn sevdiklerimdensin, iyi ki varsııın :) <3 <3 <3

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. çok naziksiniz Turgay Bey çok teşekkür ederim:)

      Sil
  18. ay şimdi duyurcakken bitmiş bileee. yaşasın mehtaap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Deepcim kısa çekiliş oldu bu ondan:))

      Sil
  19. Her şeyi çok çabuk tükettiğimiz bir devirde bıkmadan usanmadan yazmanız çok güzel. Nice güzel seneleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunza çok mutlu oldum:)

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. çok naziksiniz çok teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...