3 Şubat 2020 Pazartesi

Something Borrowed (Ödünç Sevgili) - Emily Giffin


 

 

2011 yapımı Ödünç Sevgili filmini izleyip çok sevmiştim. Daha sonra Nadirkitap’ta kitabına rasstlayınca okumak istedim. Üzerinde Newyork Times Bestseller yazan kitabımız 2004 yılında St. Martin’s Griffin yayınlarından çıkmış. Yabancıların adetlerine göre evlenmeden önce geline şans getirmesi için eski birşey (something old), yeni birşey (something new), ödünç birşey (something borrowed) ve mavi birşey (something blue) verilir. 322 sayfalık romanımızın konusu şöyle; Rachel 30 yaşında, NewYork’ta tek başına yaşayan, hukuk mezunu bir kadındır. Bu güne kadar doğru düzgün bir ilişkisi olmamıştır ve şimdi de yalnız olmak onu üzmektedir. 25 yıllık arkadaşı Darcy ise aşırı güzel ve dışa dönüktür, Rachel vasıtasıyla tanıştığı süper yakışıklı Dex ile nişanlıdır ve evlenmelerine birkaç ay kalmıştır. Bir gün alkol aldıkları bir akşamın sonunda Rachel ve Dex kendilerini yatakta bulur. Korkunç bir hata yaptıklarını düşünürler, ama gerçekten bir hata mıydı bu? Darcy, Rachel ve Dex (ve hatta Marcus) arasındaki bu durum nasıl çözülecek acaba?

 

Kitabı sevdim, İngilizcesi oldukça kolay anlaşılır, zaten filmi sevmiştim kitap da güzeldi. Ayrıca kitabın sonunda kitap tartışma grupları için sorular da verilmiş. Ve bir de devam kitabı olan Something Blue’nun ilk iki bölümü var. Keyifli okumalar dilerim...

 

32 yorum:

  1. kitabısı da okunur diyon yaniiii :) ay jojo rabbit ve bi de knives out izleeseeneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok hoştu:) gördüm yazılarını, bakayım Deepcim, evet sağ ol:)

      Sil
  2. jane casey. çok iyi polisiye yaa. maeve kerrigan serisini baştan sırayla oku hatta. diyom ki keşke dizisi olsaaa :) bu arada ne müthiş diziler var yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakayım Deepcim ikisine de, seviyorum o türü de, teşekkür ederim tavsiyelerine..:)

      Sil
  3. kitabı okumadım ama anlatımınıza göre nişanlı bu iki sevgilinin sonu "evlilikte biter" gibi geliyo,sonu iyi bitsin de..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu Ertuğrul Bey, Dex ve Darcy nişanlı ama Dex ve Rachel birbirine aşık:)) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
    2. Hay Allah,iki tane bayan varmış,dikkat etmemişim,kusura bakmayın..😊

      Sil
    3. estagfirullah Ertuğrul Bey ne demek, değerli yorumunuza çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. visavis (müthiş yaa), der pass, ultraviolet, bunlar yeni izlediğim suç ve polisiyeler :) ama mom adlı komedi var çok komiik, how ı met your mother, big bang theory, two and a half men'in yazarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersin Deepcim dizi bulup çıkarmakta senin üstüne yok:=) bakayım önerilerine, çok teşekkür ederim, ben de bu ara you'yu seyrediyorum:)

      Sil
  5. Aaa, biliyorum sanki bu filmi de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlı film Mertcim, umarım seversin:)

      Sil
  6. mavi neden acaba, mavi umut rengidir diye biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm evet güzel bir fikir aklıma gelmemişti bu:)

      Sil
  7. Nişanlı adam başka kadınla kendini yatakta bulduysa nişanı atalım:))))

    YanıtlaSil
  8. Şimdi filmi izlemeye karar verdim, açtım yana :)) Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa süper, sevmişsindir umarım?:)

      Sil
    2. Sevdim, kafa dağıtıcı güzel bir filmdi. En çok Ethan'ı sevdim :))

      Sil
    3. çok sevindim:) benim favorimse filmde Dex oldu:))

      Sil
  9. İzlediğim şeylerin kitabı olduğunu sonradan öğrenip şaşırıyorum ya aslında önce kitapları okunmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum, önce kendi hayalimde canlandırmak daha güzel geliyor, teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  10. Ne filminden ne de kitabından haberim vardı. Filmine bir bakayım bu aralar iyi gelebilir. Sevgiler Eren Hanım elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedense o film benim çok hoşuma gidiyor Gül Hanım, umarım seversiniz, ben teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  11. heey feriha hanımı yazdım yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum Deepcim ya bayıldım süpersin eline sağlık :)

      Sil
  12. kitap kolaysa bulaşırım yoksa zaten canıma okuyorum şu an ingilizce ile daha fazlasını almayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Eylem'cim kolay bir kitap ama sadece filmi izlesen de olur:)) sevgiler:)

      Sil
  13. Filmi izlemiştim. Dex'i film boyunca Tom Cruise'a benzettiğimi hatırlıyorum. Göz kamaştıran bir gülümsemesi vardır :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten çok benziyor Şule'cim aynen:)) teşekkür ederim yorumuna..:)

      Sil
  14. Senin sayende duydum kuzum, merak ettim:))
    Filmi mi izlesem:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmi izle çok keyifli bir film Bahar'cım, teşekkür ederim yorumuna..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...