30 Aralık 2019 Pazartesi

Gizli Özne - Nihan Kaya




Nihan Kaya’nın daha önce İyi Aile Yoktur ve İyi Toplum yoktur kitaplarını okumuştum. Yazarın kurgu türünde okuduğum ilk kitabı bu. İthaki Yayınları’dan çıkan romanımız 261 sayfa, sonda da yazarın 6 sayfalık notu buunuyor.


1979 doğumlu yazarımız kitabı 20 yaşında yazmaya başlamış ve 24 yaşındayken tamamlamış. Oldukça “yoğun” bir roman diyebilirim...


Revna, nişanlısı Reha’yı kaybedince, daha önce tanışmamış olduğu annesi Bihter ve babası Kemal’in kapısını çalar. Kitapta br bölüm Revna’yı, bir bölüm Bihter’i okuruz... Özellikle Bihter’li bölümler beni çok etkiledi. Bihter’in bir türlü anlaşılamaması, bir türlü mutluluğu ve huzuru tadamaması çok acıydı. Bu arada romanda, yazarın İyi Aile Yoktur kitabında değindiği pek çok konuya da yer vermiş.


Gizli Özne çok beğendiğim, özellikle Bihter’in yaşadıklarıyla etkileyici bir roman oldu, sonuna kadar merakla okunuyor ve düşündürüyor. Bence İyi Aile Yoktur’dan sonra okunursa daha etkileyici olur... Keyifli okumalar dilerim.. Ve tabi ki şimdiden herkese muhteşem bir 2020 dilerim:)


28 yorum:

  1. ilk romanında neler yazacağı belliymiş yanii. okurum pikuuu. eveet sana da ailenle huzurluuuu keyiflii verimliiii günleeer olsuun önümüzdeki sene deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Deepcim:) çoook teşekkür ederim sana da sevdiklerinle musmutlu süper şahane yıllar, sevgiler:)

      Sil
  2. Listeme alayım bu kitabı.Mutlu yıllar şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım seversiniz siz de, mutlu yıllar:)

      Sil
  3. Selam Eren'cim. İyi, keyifli seneler şimdiden 🤗
    Bende "İyi Aile Yoktur" kitabını okumuş sevmiştim. Buna da bir göz atayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Gülşah'cım:) çok teşekkür ederim güzel dileğine, mutlu yıllar, sevgiler:)

      Sil
  4. 4 yılda bitirmiş o zaman hem de 20,li yaşlarda..🙂 Kitabı ve yazarı öyle tanıttınız ki, diğer "İyi Aile Yoktur" ve "İyi Toplum yoktur" kitaplarını şimdiden merak etmeye başladım..Emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ertuğrul Bey gerçekten çok ilginç konulara değiniyor yazar, çok etkileyici:) çok teşekkür ederim yorumunuza, iyi seneler:)

      Sil
  5. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun Eren, Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz Fatih Bey ben de size sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar dilerim..sevgiler:)

      Sil
  6. Sanırım yazarın en sevdiği romanıymış, sanki twitterda öyle yazmıştı :)) İyi Aile Yoktur'u pekiştirmek için güzel bir fırsat, alıp okuyayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel:) kesinlikle iyi aile yoktur için pekiştirici bir roman:)

      Sil
  7. Yorumumu gönderdim ama mutlu yıllar dilemeyi unutmuşum, 2020 neşe, sağlık, güzel günler getirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hepimize sağlık mutluluk huzur getirsin inşallah 2020:)

      Sil
  8. Nihan hocanın tüm kitaplarını okumuş biri olarak benim favori kitabım Disparoni ya da Yaşama Korkusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Disparoni'yi de ekliyorum o zaman listeme, teşekkür ederim tavsiyenize, sevgiler:)

      Sil
  9. yazarın hiç bir kitabını okumadım ama not aldım. İlk fırsatta okumak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Lerzan Hanım, seveceğinizi düşünüyorum, yorumunuza teşekkür ederim:)

      Sil
  10. kitabın adı da hoşuma gitti :)
    bitmeyen listemize ekleyelim teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak uyandırıcı bir roman Bahar'cım, psikolojik yönü ağır basıyor tabi ki, umarım seversin, sevgiler:)

      Sil
  11. bu kitabını okumadım ama okuyacağım, iyi yıllar canımcım, umarım sağlıkla, kitapla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir kitap Eylem'cim seversin bence:) çok teşekkür ederim güzel dileklerine, sana da mutlu, sağlıklı, kitaplı yıllar:)

      Sil
  12. Gerçekten çok hoş bir kitaba benziyor. Ellerine sağlık çok güzel yazmışsın. Ben de okuyacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumuna..:)

      Sil
  13. Yazarın İyi Aile Yoktur kitabını okuduğum için tarzını biliyorum ama roman türünde nasıldır merak ettim. Eğer denk gelirsem bu kitabını da okuyayım. Yazarın etkileyici fikirleri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'cim psikolojik derinliği olan gerçekten merak uyandırıcı bir kitap, tavsiye ederim, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...