22 Haziran 2020 Pazartesi

Kahkahalar Ülkesi - Jonathan Carroll


 




Kitabı, severek takip ettiğim Arakolpa’nın blogunda görmüştüm, kendisi bu kadar övgüyle bahsedince hemen listeme ekledim tabi...

 

İthaki Yayınları’ndan Eylül 2006’da çıkmış, Nadir Kitap’ta bol miktarda bulunuyor... Sönmez Güven’in çevirdiği kitap 335 sayfa. 1949 doğumlu yazarımızın ilk kitabı olan Kahkahalar Ülkesi 1980’de yazılmış ve Dünya Fantazya Ödülü, Bram Stoker ödülü gibi pek çok ödül kazanmış.

 

Kahramanımız Jonathan, çocukken çok severek okuduğu kitapların yazarı Marshall France’ya büyük bir hayranlık beslemektedir. Hayatının “biraz ara vermek” istediği bir döneminde, üniversitedeki işinden izin alır ve Marshall France’nin biyografisini yazmaya karar verir. Tesadüfen tanıştığı ve kendisi gibi bu yazarı tutkuyla seven Saxony, ona yardımcı olmak konusunda çok ısrarcıdır. Dolayısıyla, Thomas, kendisini dışarı pek açmamış olan yazarın, hayatının çoğunu geçirdiği küçük Galen kasabasına giderken ona eşlik eder. Ama, başta şirin, kendi halindeki bu kasaba aslında bir sürü sır barındırmaktadır.

 

Kitabı çok sevdim, gerçekten çok orijinal bir kitaptı ve her sayfayı merakla çevirdim. Değişik bir şeyler okumak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim...

 

17 yorum:

  1. Listeme ekledim. Güzel kitaplar böyle bloglardan bloglara taşınsın, okunsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım seversin Bahar'cım keyifli okumalar:)

      Sil
  2. İsmi ne güzelmiş Eren'cim, kesin okucam ben bu kitabı, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence de Bahar'cım keyifli okumalar:)

      Sil
  3. Kitap önerileri listeme ekledim. Sorun: bu liste uzayıp gidiyor ve ben günde 100 kitap okumak zorundaymışım gibi hissediyorum kendimi😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım seversin Narda'cım orijinal bir kitap gerçekten..:)

      Sil
  4. oooo yani bir sır bir gizem var demek kiiii güzeeel :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel görünüyor, aklımda bulunsun. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seversiniz seversiniz Gül Hanım, keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  6. Kitaplığımda okunmayı bekleyenlerden... Yorumunu görünce heveslendim epey 😍
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Ayşim'cim bayağı orijinal ve güzel bir kitap, umarım sen de seversin, çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  7. Ooo okumuşsunuz, sevindim. Beğendiğinizi görüyorum. Nice paslasmacalara;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok sevdim Süleyman Bey tavsiyeniz için tekrar teşekkür ederim, hatta Fener Balığı'nı da okuyup çok sevdim, nice paslaşmalara..:)

      Sil
  8. Gizemli bir kitapsa okunur ☺️

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...