15 Haziran 2020 Pazartesi

Kötü Kızlar Ölmez - Katie Alender


Sevgili blogger arkadaşım Kitap Eylemi 'nin tavsiyesiyle aldığım bir kitap Kötü Kızlar Ölmez... Yabancı Yayınları'ndan haziran 2015'de çıkmış 286 sayfalık kitabımızı Özlem Özsoy çevirmiş. Kitap ciltli bu arada.

Kitap Surrey- İngiltere'de geçiyor. Kahramanımız Alexi 15 yaşında bir lise öğrencisidir, kardeşi Kasey de 13 yaşında bir ortaokul öğrencisidir. Çok gösterişli, eski bir evde oturmaktadırlar. Bir gün Alexi bahçede açıklayamadığı bazı parıltılar görür ve başka bir gün kardeşine bir hikaye anlatırken trans benzeri bir durum yaşar ve hikaye adeta gerçektir. Bundan sonra Kasey çok garip davranmaya başlar. Bu durum öyle bir hal alır ki Alexi, kendisini, ailesini ve arkadaşlarını koruyabilmek için bir şeyler yapmak zorunda kalır.

İçinde aşk ve bolca doğa üstü olayların olduğu son derece sürükleyici bir kitaptı. Yalnız sık sık gençlerin şımarık davranışlarına takıldım ben, çok farklı geldi bana... Kısacası okuyabileceğiniz, pişman olmayacağınız bir kitap, özellikle gençlerin daha çok ilgisini çekecektir. Keyifli okumalar...




8 yorum:

  1. Bir dönem çok popülerdi listemdeydi ama sonra ne olduysa silmiştim :D Bir ara denk gelirsem alıp okuyacağım. Yorum için teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım seversiniz, ben teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  2. Konusunu beğendim... paylaşıma teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  3. oleey okurum bunuuu. filmini de çeksinleer :) feriha hanım da geldiii yeni bölüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kolay okunan hoş bir kitap Deepcim, okudum bile:D

      Sil
  4. Gençlerin davranışlarına takılırım gibi geldi:) Elinize sağlık Eren Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de takıldım gerçekten, bir şımarıklık bir bencillik...:)) teşekkür ederim yorumunuza Gül Hanım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...