10 Ağustos 2020 Pazartesi

Kitapçı Dükkanı - Deborah Meyler




Bu kitabı bana babam almıştı, açıkçası bana “yüzeysel” göründüğü için normalde almayı tercih etmeyeceğim bir kitap. 2016 basımı ve sanırım o yıldan beri de kitaplığımda bekliyordu. Sayfaları sarı beneklerle dolmuş...

Evet, Sonsuz Kitap’tan (Yakamoz Yayınevi) çıkmış 430 sayfalık kitabımızı Özde Nesil Gezici çevirmiş.

Konu çok spoilerli, bundan sonrası için dikkatli olunuz. ahramanımız Esme Garland, Cambridge mezunu, 23 yaşında güzel bir İngiliz’dir. Columbia Üniversitesi’nde burslu olarak sanat tarihi okumaktadır. Bir gün tesadüfen tanıştığı 33 yaşındaki yakışıklı, zengin ve son derece etkileyici Michelle ile bir kaç haftalık bir ilişkisi vardır. Ama hamile olduğunu öğrenince hayatı çok garip bir hal alır. Michelle’e bunu söyleyemeden ayrılırlar. Esme para kazanmak için çok sevdiği, ikinci el kitaplar satan The Owl’da çalışmaya başlar. Kitap beni sürekli ters köşeye yatırıp durdu. Ve ilginç bir şekilde mutlu sonla bitmiyor...

Kitapla ilgili yorumlara baktığımda Esme’nin gurursuz davranışlarını eleştirip durmuşlar. Esme gerçektende sürekli bir sabır testine maruz bırakılıyor. Bu kadar zor durumda olmasına rağmen, annesi ve babasından yardım isteyebilecekken Michelle’in ağzının içine bakmayı tercih ediyor...

Sonunda ne olacak diye merak edip okudum, gerçi dediğim gibi yüzeysel bir kitap değil ama... Hele sonunda olanlar, neydi o öyle? Yani ne desem bilemiyorum, dediğim gibi okunabilir bir kitap ama yazar nasıl bir ruh hali ile yazmış merak ettim... Keyifli okumalar dilerim...


10 yorum:

  1. Selaaammmmm :)
    Nasılda kitap ismi, tarzı etkiliyor bizi değil mi Eren'cim?
    Yinede seni okurken ters yuz etmesine sevindim..
    İyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam Gülşah'cım, çok haklısın, ismi kitaplı kitaplara özel bir düşkünlüğüm var benim de, çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  2. Kitabın isminden çıkarabildiğimiz kadar,babanız size bu kitabı, kitapları sevdiğiniz/sevdirmek için almış olabilir..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru Ertuğrul Bey, seveceğimi düşünerek almış kitap da ilginçti gerçekten..:)

      Sil
  3. Bak şimdi, öyle bir yazmışsın ki, normalde yanından geçip gideceğim bir kitabı merak ettirdin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne olacak ne olacak diye okunuyor Narda'cım.. ilginçti, rastlarsan bir bakabilirsin..:)

      Sil
  4. İsminde kitapçı olan kitaplar otomatikman ilgimi çeker Eren'cim, iyi ya da kötü mutlaka okumak isterim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de öyle gerçekten Bahar'cım, çok teşekkür ederim güzel yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  5. yaa o zaman ya çok dramlı ya gergin ya da sinir bozucuuuu :) feriha hanım teyze de geldiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonu şok şok Deepcim:)) kahramanımızın gurursuz davranışları çok eleştirilmiş yorumlarda... teyzeme gittim bile:)) sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...