31 Ağustos 2020 Pazartesi

Turtanın En Tatlı Yeri - Alan Bradley


Pegasus Yayınları'ndan 2016 yılında çıkmış kitabımız 352 sayfa, çevirisini Özgür Umut Hoşafçı'ya ait. Sanıyorum ödüllü kitabımız.

1950 yazında İngiltere'de küçük bir kasabada geçiyor kitabımız. De Luce ailesi Buckshaw malikanesinde yaşayan köklü bir ailedir. 11 yaşındaki Flavia zehirlere ve kimyaya meraklı, sıradışı bir çocuktur. Bir gün evlerinde bir cinayet işlenir, cinayetin Flavia'nın babası ile ilgisi tespit edilir. Böyle olunca cinayeti çözmek Flavia'ya düşer...

İlginç bir kitaptı ama beni sürüklemedi... Keyifli okumalar dilerim.

 


14 yorum:

  1. Yazarın 'Bir Tuhaf Turta Davası' kitabını okumuştum bir kaç yıl önce. Turta'yı görünce çok tanıdık bu dedim. Devamı gibi mi acaba? O kitap çocuklar için fena sayılmazdı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ilginç, baktım aynı kitap, aynı kitabı çocuklar için yazmış sanırım yazar, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  2. Okuma listem aklıma geliyor da... Uzunluğu yüzünden bir şeye başlıyamıyorum😅Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de evdeki kitap dağını bir türlü eritemiyorum Narda'cım:)

      Sil
  3. konusu hoş gibi ama demekki olmamış :) amaa, flavia ne güzel bir isim yaa, diğer en sevdiğim isimler deee dominique, gwendolyne, lea :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani Deepcim:)) çok güzel isimler bence de:))

      Sil
  4. feriha teyzoş geldi bi deee :)

    YanıtlaSil
  5. Kapağı çözmeye çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapta Flavia kapısının önünde gagasına pul takılmış ölü bir kuş buluyor, kapaktaki gibi:)

      Sil
  6. küçük sherlock desene :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...