19 Mart 2021 Cuma

Edebiyatın Cadıları - Taisia Kitaiskaia

Hala okuduğum kitapları bitiremedim aslında, ama blogumdan da uzak kalmak istemedim. Edebiyatın Cadıları’nı alalı bayağı oluyor. Hep Kitap’tan çıkan 128 sayfalık kitabımız ciltli, çevirisini Ayşegül Gürsel Duyan yapmış.

Edebiyattaki önemli kadın yazarlar kronolojik olarak sıralanmışlar, hepsinin bir illüstrasyonu ve en önemli eserleri ile haklarında hayali/şiirsel bir iki cümle var.  Kitabın son derece hoş formatına ve barındırdığı yaratıcı fikre rağmen sevemedim. Ünlü kişilerin sırf ünlü oldukları için kurguya karıştırılmalarından hoşlanmıyorum. Yazarlar hakkında yazılanlardan hoşlanmadım, biraz daha kapsamlı olabilirdi yine de yazar listesi olarak bile güzel bir çalışma diyebilirim. Keyifli okumalar…



10 yorum:

  1. aa kitabın düşüncesi ne güzelmiş ama demekki kitap iyi değiiil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Deepcim bi de baskısı çok iyi:)

      Sil
  2. Sosyal medyada ürünün o kadar aşırı beğenilmesine alışmışız ki, blogların farkı da burada aslında yorumlardaki samimiyet. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu düşünceniz beni çok mutlu etti, size katılıyorum, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  3. Yazarlara cadı diyor sanırım bu da pek hoş olmamış. Elinize sağlık Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında "sihirbaz" gibi bir anlam verilmek istenmiş sanırım Gül Hanım ama dediğiniz gibi çağrışım hoş değil, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  4. Edebiyatın Cadıları.. İlginç kitap başlığı ve konusu da ilginçmiş..Kimmiş bu cadılar acaba? 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Virgina Woolf, Marie Shelley, bronte kardeşler... yok yok:)) teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  5. Cadı ne ya, büyücü de hiç değilse:))

    Herhalde yeni yetme okurlar için bir fihrist olabilir bu kitap anladığım kadsrıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narda'cım cadılık bu ara popüler ya biliyorsun biraz da ondan... aynen, fihrist ollmuş:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...