25 Mart 2021 Perşembe

Erkekler 1'e Ayrılır - Emily Giffin

"Ödünç Sevgili" filmini çok sevip filmin uyarlandığı kitabın peşine düşmüştüm, böylece "Something Borrowed"i okumuştum. Nedense bu kitap değil de devam kitabı olan "Something Blue" çevrilmiş dilimize...

Ekim 2008'de çıkan 382 sayfalık kitap April Yayınları'ndan çıkmış, çevirisi Çağla Pınar Güneri'ye ait. Darcy, nişanlısı Dex'i en yakın arkadaşı Rachel'e kaptırınca Marcus'la ilişkisine kaldığı yerden devam eder, içindeki garip dürtüye yenilip ondan hamile kalır. Hayatı o kadar tepe taklak gitmektedir ki, durup biraz nefes almak, yeni bir sayfa açmak için liseden çok yakın arkadaşı Ethan'ın yanına Londra'ya gider ve olaylar gelişir...

Kitabın ilk yarısını büyük bir merakla okudum, doğumu konu alan kısım daha az ilgimi çekti, Darcy'nin değişimi de pek inandırıcı gelmedi doğrusu. Ama ortalamanın üstü bir kitap diyebilirim. Bir de kitabın ismini konuyla bağdaştıramadım... Belki filminin etkisiyle olabilir ama ilk kitabı daha çok sevdiğimi ekleyeyim... Keyifli okumalar:)

 


24 yorum:

  1. Fakat kitabın kapağını beğendim. :)

    YanıtlaSil
  2. Kitaplardan hiç haberim yoktu ama ismini çok sevdim:)) elinize sağlık Eren Hanım, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında konuyla bağdaşmıyor çünkü kitapta çok farklı tipte erkekler var Gül Hanım:)) yorumunuza teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  3. Isim ilgimi çekti ama konu hayır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klasik bir romantik komedi Sevim Hanım:)

      Sil
  4. Kitap kapağı güzelmiş..Yorum kutucuklarıyla birşeyler anlatmaya çalışmış gibi..😊

    YanıtlaSil
  5. İlk kez görüyorum bu kitabı. Filmi izlemiştim ama kitaptan uyarlama olduğunu bilmiyordum.

    Serinin ilk kitabı dururken ikincisini çevirmek tam bizim ülkemizin yapabileceği bir şey :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Şule'cim üstelik ilk kitap daha güzeldi bence:)

      Sil
  6. hımmm ilk kitapta kalırız o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir yazı, teşekkürler Eren:)

    YanıtlaSil
  8. kitaptan da filmden de bihaberim, çok romantik değilse izleyeyim ben de eren.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence eğlenceli yönü de var Burcu'cum sevebilirsin diye düşünüyorum:))

      Sil
  9. yani ödünç sevgili olabiliyo muymuş :) ödünç kitap gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap gibi evet ama iade etmiyorsun sonra:)))

      Sil
  10. Filmi de kitabı da yazınızdan öğrendim:) Merak ettim fazlasıyla, mutlaka bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım siz de seversiniz, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  11. Kitap kapağı iç açıcı. Okumadığım bir kitap ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapağı ben de sevdim Derya Hanım teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  12. Merhaba, ben kitabın çevirmeni Çağla Pınar Güneri :) kitabın ismi benim için de sürpriz ve büyük hayal kırıklığı olmuştu, ayrıca ben de sizin gibi Something Borrowed olmadan Something Blue’nun yayınlanmasına anlam verememiştim çünkü aslında aynı hikayeyi iki ayrı göDen anlatıyor bu iki roman ve de birbirlerini tamamlıyorlar… Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir sürpriz:) Aynı fikirde olmamıza sevindim, Something Borrowed gec de olsa cevrilse keşke, bu arada Beraber Olduğunu Sev'i de siz cevirmişsiniz, o da güzeldi, yorumunuz ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...