22 Haziran 2021 Salı

Kan Varsa - Stephen King


Daha bir kaç ay önce Stephen King'ten Enstitü'yü okumuştuk. Şimdi de yazar içinde 4 hikaye olan Kan Varsa ile karşımızda.

Altın Kitaplar'dan çıkan 427 sayfalık kitabı Gökçe Yavaş çevirmiş. İlk hikaye Bay Harrigan'ın Telefonu, ikincisi Chuck, üçüncüsü Kim Bulduysa Onundur dedektiflik bürosundan hatırlayacağımız Holly'nin baş rolünde olduğu Kan Varsa, sonuncusu da Sıçan...

Son derece kendine özgü konuları olduğu için anlatamıyorum ama hikayeleri çok beğendim, doğrusu yazarın son zamanlarda çıkardığı hikaye kitaplarından pek tat alamıyordum ama bu olmuş. En çok hangisini sevdim bilmiyorum, Chuck ve Sıçan arasında kararsızım...

Bu arada Holly'i okurken hep kafamda Triangle filmindeki Melissa George canlanıyor...


Son olarak, size evde glutensiz unla yapıldığı için biraz çatlamış bir Fatih Sarması resmi bırakıyorum, konuyla ilgisini merak ediyorsanız, benim gibi büyük bir Stephen King hayranı olan Arakolpa'nın Kan Varsa yazısını okumanız gerekiyor:)


Not: Fatih Sarması'nı yedikten sonra kendisini çok iyi anladım:)
 


20 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Stephen King,korku romanlarının üstadı.. :) Chuk kitabı hakkında Google'da "Bir adamın yaşadığı bir hayatın hikayesi, asla trenle Kanada'yı dolaşmayacak veya Avustralya'yı ziyaret etmeyecek, ancak takım elbise içinde dans eden ve hatta belki de viral bir video ile dünyayı terk eden bir adamın hikayesi. " diye yazmış yabancı okurlar..Bu kitapda ilgince benziyor.. Fatih Sarması da ne dedim baktımm google,fatih sarmacısı diye bir dükkan dahi varmış..Bildiğimiz kek gibi birşey olmalı herhalde,görünüşü gayet güzele benziyo..Afiyet olsun..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ertuğrul Bey Chuck’un Hayatı isimli öykü bu:) Fatih Sarmasının orta kısmında bal ve ceviz, marmelat veya elmalı iç gibi şeyler olabiliyor, biz elmalı iç koyduk, ayrıca keki de şerbetli, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  3. king'in öykülerini sevmiyom ben ama iyi diyon pekuuu :) fatih sarması yedim yaa sirkeci'de var yanılmıyorsam bu tatlıcılar :) evde yapılıyo yani glutensiz fatih olmaz gülten siz fatih mi oluuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Deepcim güzel:) Glutensiz unla yapınca oluyor işte:)) Gültensiz Fatih olmaz ama:D

      Sil
  4. Kitap yazısını okumadan görsellere indim kanlı pasta sandım :D

    YanıtlaSil
  5. Kitap hakkında fikrim yok ama tatlı güzel görünüyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıyı tavsiye ederim Şule’cim teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  6. Oo ellerinize sağlık, ilk deneme olmasına karşın süpersonik görünüyor:) Bu arada beni de zikrettiğiniz için teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim çok naziksiniz Fatih Sarmasını çok sevdik, denemelere devam edeceğiz:)

      Sil
  7. eren 23434 defa yorum yazdım ama yayınla kısmına gelmeden hop sayfa yenileniyor siliniyor daha evvel diğer bloglarda olmamıştı. neyse yılmadan bi kez daha yazıyorum :) sarmadan hiç tatmadım, muzlu mu o?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu’cum yılmadan bu yorumu yazdığın için çok teşekkür ederim:) yok elmalı iç var içinde:)

      Sil
  8. King babaya bayılırım. Bayadır okumuyorum kendisini. Klasiklere sardım bu ara. :) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasikler asla yanıltmaz ama King Baba'ya da güvenimiz tam:)) ben teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  9. King'ten bir kitabı, arkadaştan alıp okuduğumu hatırlıyorum 20 yıl olmuştur belki de:) Yalnız tatlıyı iki blog da çokövmüşsünüz, aklıma yazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tatlıyı denemeni öneririm Narda'cım, beğenirsin bence, favorim oldu:)

      Sil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Hiç okumadım kendisini, yalnız her gördüğüm fırsatta konuşmalarını ve yazılanları dinliyor okuyorum. Yaşayan ünlü bir yazar, hem imreniyor hem de şaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten King yaşayan efsane, benim için de çok ilham verici:) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...