5 Ekim 2021 Salı

Güneşi Beklerken - Ruth Rendell

 

Orijinal ismi The Tree of Hands olan, 240 sayfalık kitabımız Ayşegül Demir'in çevirisiyle Doğan Kitap'tan çıkmış.

28 yaşındaki Benet, tek kitapla büyük üne kavuşmuş genç bir yazardır, kendisi aynı zamanda bekar anneliği tercih etmiş olup 2 yaşında da bir oğlu vardır. Benet'in delilik geçmişi olan annesi Mopsa, İspanya'dan ziyarete geldiğinde küçük James hastalanır ve hastanede hayatını kaybeder. Bu haber öyle yıkıcıdır ki kimseye söylenmez. Bu arada, şehrin diğer ucunda aynı yaşta ve aynı görünüşteki Jason, cahil ve ilgisiz ailesi tarafından ihmal edilmektedir. Bu iki olayın bağlantısı Mopsa tarafından kurulacaktır.

Geçer not alan ancak vasat bir kitaptı, yine de okunabilir. En çok tabi ki Benet'li kısımları sevdim. Terence'li kısımlarsa hem sıkıcı, hem de konuya en uzak kısımlardı... Keyifli okumalar dilerim:)


14 yorum:

  1. Yorumunu okuyunca Jason ile James kardeş mi yoksa diye düşündüm. 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ama çok benziyorlar Duygu:) çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  2. polisiyeleri daha iyi tabii, tess gerritsen gibi yani, o da biraz bazen polisiye dışı yumuşak şeyler yazıyo, sen de sevdin benim gibi ruth teyzeyi :) jane casey'i kaçırmaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırada 4 tane de polisiyesi var:) jane casey de çok yazmış hangisi peki?:)

      Sil
    2. jane casey, 12 roman oldu, öncelikle maeve kerrigan serisi güzel, 8 kitap oldu bu seri, ilk kitap 5. kurban :)

      geçtiğimiz hafta sonu yazdığım, blogları canlandırma projesi 9, yazımda, jane casey var, diğer serisi, ergen polisiyesi, o da şeker :) burda kahraman jess, nancy drew gibi :) yaa, nancy drew polisiyeleri de şekerlik :) kitapları, dizisi, filmleri :)

      Sil
    3. Süper, not edildi Deepcim çok teşekkür ederim:) nancy drew tatlı evet:)

      Sil
  3. vay hem de art arda, süpermiş, iyiymiş, derhal edinilesiymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Eylem'cim ard arda iyi gitti tavsiye ederim sevgiler:)

      Sil
  4. Tanışmak istediğim bir yazar Erencim, güzel yorumun için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğini düşünüyorum Bahar'cım ben teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Kitabı merak ettim ama tam olarak bilemedim:))) Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taştan Hüküm kitabını daha çok sevmiştim onu deneyebilirsiniz belki, yorumunuz için teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  6. heeey yazmıştım jane caseyleri, gelmedi mi yorumum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...