5 Nisan 2022 Salı

Bülbül Korusu'nun Gizemi - Lucy Strange

 


Hep Kitap'tan ilk baskısını 2018'de yapmış olan kitabın 2021'de çıkmış 4. baskısını okudum, 326 sayfalık kitabı Bilge Zileli Alkım çevirmiş.

Kitabın arkasında 10 yaş üstü okura hitap ettiği yazıyor ama büyüklerin de keyifle okuyabileceği bir kitap. Romanımız birinci dünya savaşının hemen ardından Londra kırsalında geçmektedir. 12 yaşındaki Henrietta, ağabeyi Robert'ın kaybından sonra ailesiyle, bir korunun hemen dibinde yer alan Umut Evi'ne taşınır. Abbott ailesi için işler oldukça karışıktır; anne oğlunun kaybından sonra sinirsel bir rahatsızlık geçirmektedir üstelik küçük kızı daha bir yaşında bile değildir; baba ise iş için yurt dışındadır. Üstelik Doktor Hardy yeni tedavileri bahane ederek aileye baskı yapmaktadır. Henrietta bu üzgün ve yalnız günlerinde korudaki Moth ile tanışır, böylece olaylar gelişir...

Kitabı çok sevdim, tam klasik olabilecek bir eser. Hem hikaye çok sürükleyici, hem de verdiği mesajı sevdim; bazen başkaları ne derse desin inisiyatif alıp inandığınız şeyi yapmanız gerekir... Herkese tavsiye ederim, keyifli okumalar...


16 yorum:

  1. şeker gibi konu, belli, okunur hıhıms :)

    YanıtlaSil
  2. Hep Kitap'ta çocuk kitabı olduğunu bilmiyordum:) epeydir de okumuyorum madem sizde sevmişsiniz not aldım bakacağım. Elinize sağlık Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gül Hanım gerçekten Küçük Kadınlar gibi klasik bir roman tadı alacağınız çok güzel bir kitaptı, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  3. Kitabın kapağı çok tatlıymış. Güzel bir kitaba benziyor. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Duygu'cum ben de kapağı çok sevdim, kendisi de çok güzel, çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  4. Kapağı da çok güzel şu bahr günlerine ne yakışır diye düşündüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim kapağı, hikaye de çok güzel, çok teşekkür ederim yorumunuza sevgiler:)

      Sil
  5. kayıplar, kalanlar için çok ağır oluyor...
    akıcı bir yolculuğa benziyor, teşekkürler Erencim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli bir kitap gerçekten Bahar'cım çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  6. Yorumunuzu okur okumaz kitabı not aldım:))) Güzel bir kitaba benziyor, severek okuyacağımı hissettim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğinizi tahmin ediyorum ben de,çok teşekkür ederim yorumunuza keyifli okumalar sevgiler:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar Şule'cim umarım seversin, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...