1 Nisan 2022 Cuma

Mutlu Yıllar Okuma Günlüğüm !!!


Bir 1 Nisan daha geldi çattı, her sene büyük bir  hevesle kutladığım blogumun doğum günü... 12 yılı geride bıraktık. 12 yıl önceyi düşünüyorum da nasıl heyecanlıydı; "bakalım okunmuş mu? yorum gelmiş mi?". Ah hele o ilk yorumlar... Sonra zaman geçti, güzel dostluklar oluştu, hayatımın vazgeçilmezleri oldu. 

Seremonileri, törensel şeyleri seviyorum; bu yüzden her yıl aynı şeyleri yazsam da kusura bakmayın. Sevgili dostlarım, blogger arkadaşlarım her zaman yanımda olduğunuz, hayatımı zenginleştirdiğiniz için çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız sizi seviyorum:) Bu günü anlamlı kılan sizlerin dostluğu, daha uzun yıllar aranızda olmak dileğiyle... Sevgiler:)


 


36 yorum:

  1. Tebrik ederim:)))) Nice mutlu yıllar:))) iyi ki bloğunuzu açmışsınız:)))
    Kendi adıma söylüyorum; iyi ki tanımışım sizi, umarım daha uzun yıllar bizimle olursunuz:))) Sizin tanıttığınız kitaplardan hep not alıyorum, birkaç kitap aldım:)))
    Yorumlar gelince nasıl mutluoluyor insan, ben de hep heyecanla okuyorum yorumlarınızı, yazdıklarınızı:)
    Nice tatlı yılları olsun bloğunuzun:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne kadar mutlu ettiniz beni, ne güzel şeyler yazmışsınız çok teşekkür ederim güzel sözlerinize, ben de sizi tanımaktan dolayı çok mutluyum, çok sağ olun, sevgiler:)

      Sil
  2. Ooooo Ooooo Oooooo hepi dörtbeyler tu yuuuu :) bizz de seni çok seviyoz bi kere akıllım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Deepcim sensiz olmaz, sensiz ooolmaaaz, çok teşekkür ederim iyi ki varsın:)

      Sil
  3. Nice mutlu yaşları olsun blogunun umuyorum ki, güzel yazılarda görüşmek üzere. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, sevgiler:)

      Sil
  4. Tebrikler ve nice mutlu yazmalara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

      Sil
  5. Nice nice bol okumalı, yazmalı yıllara Eren Hanım, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz Gül Hanım çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  6. Nice 12 yıllar olsun:) Tabi bizlere de o kadar uzun süreler yazabilme azmi ve isteği versin Allah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım daha nice seneler hep beraber buralarda oluruz, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

      Sil
  7. Tebrikler, canı gönülden kutluyorum.🎉🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için sevgiler:)

      Sil
  8. Dopdolu 12 yıl,tebrik ederim ben de,daha nice yıllara diyelim.. 🙏😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz Ertuğrul Bey çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  9. Dünün hayhuyunda ıskalamışım:( Nice yıllara iyi kitaplarla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için Süleyman Bey:)

      Sil
  10. Daha nice uzun yıllara inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

      Sil
  11. Daha nice yıllara İnşallah. Bloğunu çok beğeniyor, yazılarını keyifle okuyorum. Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin Duygu'cum çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  12. Nice güzel günlere nice 12. Yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

      Sil
  13. iyi ki doğdun okuma günlüğümmm, nice paylaşım dolu yıllara:)
    kendi adıma teşekkür ediyorum anlamlı dostluğun için, seviliyorsun Erencimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım ne kadar naziksin,çok mutlu ettin beni, ben teşekkür ederim, blogun en güzel tarafı senin gibi değerli dostlar edinmek, sen de çok seviliyorsun:)

      Sil
  14. İlk yazının tarihine bakınca insan bir tuhaf oluyor değil mi? Yine de dönüp dolaşıp buralarda olmak iyi bir şey. Iyi ki yazdın o ilk yazıyı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narda'cım sana yazdığım cevap çıkmamış şimdi fark ettim kusura bakma:) gerçekten iyi ki yazmışım, iyi ki sizleri tanımışım... Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  15. Bloglarımız yaşıt o zaman :) Ben de ağustos 2010 da başlamıştım. Zamanın hızına söyleyecek laf bulamıyorum artık.

    Sevgiler, yazma azmimiz hiç bitmesin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir tesadüf, ben de sizi çok tebrik ederim, çok teşekkür ederim güzel yorumunuza sevgiler:)

      Sil
  16. Eveli gün yorum yazmistim, puf diye uçtu aptal telefonum yüzünden, bugün tekrar geldim:)
    Dönüp dolaşıp geldiğimiz güzel yer olarak ilk göz ağrısı blogu seviyorum.
    Sen de iyi ki o ilk yaziyi yazmışsın. Nice yazılara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçmamış o yorum Narda'cım:))) kusura bakma arada oluyor böyle... Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, yürekten sevgiler:)

      Sil
  17. Mutlu yıllar Okuma Günlüğüm, mutlu yıllar Eren. Seni okumak her zaman çok keyifli. Daha uzun yıllar buralarda olabilmek dileğiyle. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'cim güzel yorumun beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim, iyi ki varsın sevgiler:)

      Sil
  18. muhteşem, tebrik ederim, umarım çok uzun yılların, yıllarımız olsun bu alemde, kalemin hep yazsın, okuma şevkin hep yanı başında olsun. Sağlıklı, mutlu boool kitaplı yıllar dilerim, canımsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin, sıcacık mesajın için Eylem'cim, iyi ki varsın, sen de benim canımsın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...