9 Ağustos 2022 Salı

Suya Yazılan Hayaller - Lisa Kleypas


Bu kitabı sevgili blogger arkadaşım Şule'nin her ay düzenlediği çekilişten kazanmıştım. Epsilon Yayınları'ndan 2017'de çıkan kitabımız 322 sayfa. Bu, yazardan okuduğum ilk kitap...

Türümüz tahmin edeceğiniz üzere romantizm. Kahramanımız Alex otuzlarında, yakışıklı ama huysuz bir marangozdur. Ağabeyi Sam'in aldığı eski evde tamirat yaparken ona bir hayalet "musallat" olur. Bu hayalet kötücül değildir, sadece neden orada olduğunu çözmeye çalışan kayıp bir ruhtur. Bu gizemi çözmek için Alex'in yardımına ihtiyacı vardır. Alex ise bir taraftan güzel Zoe'ye duyduğu aşktan kaçar, bir taraftan alkol sorunu ile mücadele ederken aslında hiç müsait değildir. Ama kader ağlarını çoktan örmüş ve Zoe ile Alex'i iş için bir araya getirmiştir. Bu durum hayaletin de işine yarayacaktır çünkü gizem, Zoe'nin bakmak zorunda olduğu büyük annesi ile de ilgilidir...

Kitabı sevdim, konu zaten belli ama dili eğlenceliydi, bazı espriler beni bayağı eğlendirdi. Kısacası romantik kitap sevenlere tavsiye edebileceğim hoş bir kitaptı. Sevgili Şule'ye tekrar teşekkür ederim:)




 


15 yorum:

  1. hihi keyifli kitap belli, okunabilir ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Deepcim güzel bir kitaptı, teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  2. Kitabı ilk defa burada duydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok kitap var ki hepsinden haberdar olmak imkansız:)

      Sil
    2. Kesinlikle bu söylediğine katılıyorum ;)

      Sil
  3. Kapağa baksam sipariş vermem, bir çok kez gördüm de hatta indirimde falan ama hiç ilgimi çekmedi ama yazını okuyunca tüh dedim. Bence şans verilebilirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben konusuna bakarak tercih etmiştim; güzel, tatlı bir kitaptı rast gelirseniz denenebilir, keyifli okumalar dilerim:)

      Sil
  4. Yazardan bir iki tane tarihi romantik kurgularından okumuştum şu an detayları hatırlamıyorum ama yazarı sevmiştim diye aklımda kalmış, bu romanı da denenebilir. Elinize sağlık Eren Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yazardan ilk okuduğum kitap oldu Gül Hanım, sevdim ben de, diğer romanlarına da bakabilirim, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  5. Bu yazarın historicalları daha güzel Eren. Maalesef çoğunun baskısı yok. Yayınevi yazarın yeni kitaplarını basıyor ama baskısı bitenleri tekrar basmıyor. Ben de ikinci el buldukça okuyorum. İnternette e-kitap olarak da bulabilirsin çoğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Historical ben de çok seviyorum Şule'cim, ikinci el güzel bir seçenek, çok teşekkür ederim bu güzel kitap ve yorumun için Şule'cim, sevgiler:)

      Sil
  6. yaz mevsimine uyabilecek bir tarza benziyor, emeklerine sağlık güzel arkadaşım:)
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bahar'cım kolay okunan, sürükleyici bir kitap, teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  7. Güzel görünüyor, seviyeli bir romantizmse okumak isterim Erencim. Aşk diye alıyorsun sonra başka şeyler çıkıyor kitaplarda. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu'cum bahsettiğim diğer romanlara göre biraz daha masum kaldığını söyleyebilirim:/ çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...