29 Ağustos 2022 Pazartesi

Gerçek Olamayacak Kadar Güzel - Carola Lovering


Yine instagram paylaşımlarında gördüğüm, kapağına bayıldığım için almak istediğim ve umulmadık şekilde hoşuma giden bir kitap. Yurtdışı basımlarından çok daha güzel olan bu kapak tasarımını Aslıhan Kopuz yapmış, kapağın fonu bir de yanar dönerli olsaymış şahane olurmuş... Bu arada yazarın soyadı (Lovering: aşk yüzüğü) kapakla çok iyi uymuş:))

Yabancı Yayınları'ndan nisan ayında çıkan 411 sayfalık kitabımızı Onat Özyılmaz çevirmiş. Konumuz şöyle; 30 yaşındaki Skye son derece güzel ve zengin bir kızdır. Tüm bunlara rağmen evlilik ona çok uzaktır, hatta şimdiye kadar neredeyse hiç uzun süreli bir ilişkisi olmamıştır. Bunun sebebi OKB'den (obsesif kompulsif bozukluk; takıntılı davranışlar) muzdarip olmasıdır; bu durum onu çok kısıtlamaktadır. Aşkta mutluluğu bulmaktan ümidini kesmiş olan Skye, arkadaşıyla gittiği bir tatilde son derece yakışıklı 46 yaşındaki Burke ile tanışır. Aslında hiçbir şey göründüğü gibi değildir tabi... Ancak bir şekilde ilişkileri hızlıca gelişir, Skye ancak hayallerinde görebileceği bir mutluluğu yaşamaktadır; çift birkaç ay içinde evlenmeye karar verir. Bu ani durum Skye'ın ailesi ve arkadaşlarını alarma geçirir. Burke'le ilgili bilinenlerin azlığı da korkutucudur... Aşk mı galip gelecek, şüpheler mi?

Hikayemizde üç anlatıcı var; Skye, Burke ve Burke'in karısı Heather... Ancak zaman zaman anlattıkları birbirleriyle çelişiyor, kime inanacağımızı şaşırıyoruz. Ayrıca zaman zaman geçmişe dönüyoruz, bir takım sırlar ortaya çıkıyor... Ben kitabı hiç ummadığım şekilde beğendim, yüzeysel bir aşk romanı bekliyordum ama gayet güzel yazılmış, derinlikli bir kitap, son derece de sürükleyici; 2-3 günde okudum. Karakterler oldukça güzel işlenmiş, yazarın ilk romanı olmasına rağmen çok başarılı bir kitap. Özellikle kitabın sonu çok romantikti, Burke ve Skye'in sondaki konuşmasına bayıldım... Tavsiye edebileceğim bir roman kısacası, keyifli okumalar dilerim:)




 


15 yorum:

  1. oooo pekiii okuycam tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin bence Deepcim, keyifli okumalar:)

      Sil
  2. kusursuz kiracı, yeni dizi, nermin yıldırımın senaryosu, ev adlı kitabındaki evi yak adlı hikayeden yola çıkarak yazmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin Yıldırım seviyorum, güzeldir eminim Deepcim haber verdiğin için teşekkür ederim bakayım:)

      Sil
  3. Ben bu kitabı görmüştüm ama alsam mı almasam mı diye baya düşünmüştüm. Bu yazı güzel oldu, alacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beklemediğim kadar iyi çıktı, karakterleri güzel işlemiş, umarım seversin, yorumunu merakla bekliyorum:)

      Sil
  4. Güzel görünüyor, Yabancı yayınlarını da beğeniyorum bakacağım Eren Hanım, keyifli okumalar, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancı Yayınlarını ben de çok seviyorum Gül Hanım, bu sene ondan çok kitap okudum, fiyatları da makul, umarım bu kitabı da seversiniz, keyifli okumalar sevgiler:)

      Sil
  5. okurunu şaşırtması güzel:)
    iyi okumaların olsun Erencim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şaşırtmacalıydı Bahar'cım, çok teşekkür ederim yorumuna keyifli okumalar:)

      Sil
  6. Hımm sadece aşk romanı değil, şaşırtmacayı severim. Listeme aldım. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz, yorumunuzu merakla bekliyorum, keyifli okumalar:)

      Sil
  7. Böyle güzel çıkarak sürpriz yapan kitapları seviyorum. Sen önerdiysen okurum Erencim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Şule'cim:) çok naziksin, umarım sen de seversin, sevgiler:)

      Sil
  8. Böyle kitapları seviyorum, listeye ekledim:) İlgi çekici ve merak uyandırıcı olunca su gibi akıyor kitap, bir de Yabancı Yayınları olunca kesinlikle almam gerekenler arasında oldu:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...