20 Mart 2023 Pazartesi

Yan Evin Sırrı - Shari Lapena


Shari Lapena 1960 doğumlu, Kanadalı yazar. Daha önce yazarın İstenmeyen Konuk kitabını okumuş ve vasat bulmuştum. Orijinal adı Couple Next Door olan kitabımız 2016'da yazılmış, yazarın üçüncü ve ona şöhret getiren kitabı. 

Doğan Kitap'tan Ocak 2017'de çıkan 311 sayfalık, çevirisini Güneş Becerik Demirel yapmış. Kitabın goodreads puanı 3,81.

Anne ve Marco hali vakti yerinde 30'larında hoş bir çifttir, 6 aylık bir de bebekleri vardır. Anne doğumdan sonra henüz kilolarını veremediği ve iş hayatı sonrası bu bebekli, yorucu yaşama henüz alışamadığı için pek keyifli değildir. Bebek bakıcısı son anda gelemediği için, yan komşular Cynthia ve Graham'ın yemek davetine bebeklerini evde bırakıp bebek telsiziyle giderler, çünkü Cynthia bunun çocuksuz bir yemek olacağını söylemiştir. Yarım saatte bir bebeklerini kontrol etmek için sırayla gideceklerdir. Yemek boyunca Marco ve Cynthia'nın flört etmesi Anne'yi sinir eder, sonunda gece bire doğru eve geldiklerinde rahat bir nefes alır ama kabus şimdi başlamıştır. Eve geldiklerinde evin kapısı aralıktır ve bebekleri yatağında yoktur!! Hemen polis aranır, deneyimli dedektif Rasbach dosyayı üstlenir. Artık herkes şüphelidir, doğum sonrası depresyonu geçirmekte olan Anne veya işleri ekonomik bir çıkmaza girmiş olan acılı baba Marco veya diğerleri...

Kitabı beğendim, çok süper değildi ama yine de merak uyandıracak kadar iyiydi, ters köşeler tahmin edilebilir de olsa başarılıydı. Kurgu ilginçti, tavsiye edebilirim, keyifli okumalar:)

 


10 yorum:

  1. Kitabı bilmiyordum. Marco'ya gıcık olduğum için okuma isteği gelmedi. Evli ve çocuklu birinin gözünün dışarıda olması sinir bozucu. 🙄 Tanıtım için teşekkürler Erencim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Duygu'cum, karaktere sinir olunca da okunmuyor kitap:) ben teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Seversin Deepcim, orijinalini okursun belki hatta:)

      Sil
  3. merak ettiren bir konu. bir yazarın okuduğum bir kitabını beğenmediysem tekrar o yazardan bir kitap okuduğum olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın aslında benim de öyle ama iki kitabı birlikte almıştım:))

      Sil
  4. Severim böyle kitapları:))) Filmi olsa güzel olurdu diye düşündüm bir an yazıyı okurken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle, tam filmlik bir kitap:) çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  5. akıcı bir kitaba benziyor, emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bahar'cım akıcı ve merak uyandırıcıydı, çok teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...