5 Mart 2023 Pazar

Aramızdaki Kadın - G. Hendricks, S. Pekkanen


Yaşadığımız felaket unutulacak gibi değil, hepimizin içi yandı, kelimelerle ifade edemiyorum durumu... Elim ne bir şey yazmaya, ne bir şey okumaya gitti. Bu arada merak edip beni soran arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

***

Doğan Kitap'tan 2018'de çıkan kitabımız 444 sayfa, çevirisini Mehmet Gürsel yapmış. Bu kitabı "Sessiz Hasta kitabına benzer kitaplar" araması ile buldum:) Türü polisiye-gerilim olarak geçiyor ama ben polisiye olduğunu düşünmüyorum...

Konumuz şöyle; Vanessa yakışıklı kocası Richard'dan ayrıldığından beri dünyası tepetaklak olmuştur. Richard'ın nişanlandığını öğrenince dünyası başına yıkılır, kocasının nişanlısını kafasından atamaz; bu güzel kadına karşı büyük bir takıntı geliştirir ve onu takip etmeye başlar...

Yine ters köşelerle dolu ancak vasat bir kitap. Başlarda güzeldi, ilginçti ama gereksiz uzatılmış bir kitap, en az 100 sayfa daha kısa olabilirdi. Çok kötü değil ama türün çok daha güzel örnekleri var. Keyifli okumalar dilerim:)


 


20 yorum:

  1. aaa yaa sen ingilizce okuduğum romanların türkçelerini okuyorsun ayolcuum. bunu da okumuştum ve belki ingilizce okuduğum için çok keyif almıştım. bak şimdi son bikaç yılda ingilizce okuduklarım: unwanted guest (shari lapena)/it girl (ruth ware)/girl a (abigail dean)/wife between us (üstteki)/pieces of her (karin slaughter)/silent wife (karin slaughter)/şimdi de karin slaughter'dan şeyi aldım, "girl, forgotten" :) slaugter türkçeye de çevrilmeye başlamış gördüm de nette filansı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa süper, gerçekten dediğin gibi kitapları orijinal dilinden okuyunca sanki daha güzelmiş gibi geliyor:)) karin slaughter'lara bakıcam Deepcim teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Beğeninize güveniyorum, okuma listemden pas geçtim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türün daha güzel örnekleri mevcut Süleyman Bey, keçiboynuzu çiğnemeye gerek yok:)) teşekkür ederim yorumunuza, keyifli okumalar:)

      Sil
  3. çok geçmiş olsun...
    vasatsa erteleyelim Erencim, emeklerine sağlık...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bahar'cım, çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  4. Sanırım yeterince başarılı değil, kitaplar çok iyi olmadıkça sevemiyorum, zor beğenen biriyim zaten. Paylaşım için teşekkürler Erencim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Duygu'cum başta zaman sonra para kaybetmeye gerek yok:)) çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  5. Keyifli bir konusu var. denemeye değer diye düşündüm. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değil Defne Hanım, daha kısa olsa daha iyi olurdu:) çok teşekkür ederim yorumunuza sevgiler:)

      Sil
  6. Bu kitabı görmüş karar verememiştim, madem iyi değil diyorsunuz bırakalım o zaman. Elinize sağlık Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başı ilginçti ama çok uzatmışlar Gül Hanım, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  7. Sizin yorum yazdığınız kitapları seviyorum ve yorumlarınıza güveniyorum:) Aslında konu olarak iyi gibi ama okumayacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz çok teşekkür ederim, biraz daha kısa olsa iyi olabilirmiş, keyifli okumalar sevgiler:)

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun... kelimeler yetmiyor bazen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize çok geçmiş olsun, evet maalesef... çok teşekkür ederim

      Sil
  9. ingilizcesini gördüm, sanırım baktım geçtim ama şimdi yorumunu okuyunca iyi ki öyle yapmışım dedim, iyi olmana sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Eylem'cim, kitap çok uzamasa fena değildi ama gereksiz uzun, sevgiler:)

      Sil
  10. Polisiyeden çok aşk romanına benziyor bahsettiğiniz gibi.Ters köşe kitapları çok severim,listeme aldım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...