18 Nisan 2023 Salı

Aşk Laftan Anlamaz - Holly Martin

 


Yakamoz Yayınları'ndan 2019 yılında çıkan 352 sayfalık kitabımızı Nil Ceyhan çevirmiş. İngiliz yazarımız hep romantizm, chiclit tarzında seriler yazıyor, bu romanı 2014'te yazmış, goodreads puanı 4,11. Devam romanı orijinal ismiyle "100 Christmas Proposals", dilimize çevrilmemiş. The Sentinel serisini merak ettim, kapakları çok güzel:)

Suzie'nin evlilik teklifleri organize eden bir şirketi vardır, platonik aşkı Harry de onunla çalışmaktadır. Harry, kısa süre önce kardeşi Jack'i kaybetmiş olan Suzie'ye çok destek olmaktadır, aralarında büyük bir dostluk ve güven vardır. Harry sürekli olarak yeni ve orijinal evlilik teklifleri üzerinde çalışmaktadır. Bu tekliflerle ilgili detayları yazacağı bir blog açar, 100 evlilik teklifi yapacaktır, bu teklifleri tabi ki Suzie'ye yapar, ikisi de birbirine aşık olsa da birbirlerinin duygularından habersiz oldukları için bu teklifler görünüşte son derece profesyoneldir... Bu arada blogları çok popüler olur ve bir sponsor bulurlar, dünyayı dolaşıp en orijinal evlilik tekliflerini hayata geçireceklerdir... Bakalım bu maceralar Harry ve Suzie'nin aşklarını gün yüzüne çıkarabilecek mi?

Başları tatlı olsa da bir noktadan sonra aşırı sıkıcı oldu, sürekli meydana gelen "tam ona aşkımı itiraf edecektim ki..." anları kabak tadı verdi. Hep bir kıskanma, öfkelenme, sonra bir nevi barışma vs... Bir de Suzie ve Harry zaten çok samimi, ayrıca biri çok güzel biri aşırı yakışıklı, sürekli beraberler vs. yani nasıl oluyor da böylesine aşıkken bir türlü kavuşamıyorlar?? 4,11 puanı kim vermiş şaştım... Çok daha iyi aşk romanları varken vakit kaybetmeyin...




9 yorum:

  1. romantik kitaplar okumuyorum ne zamandır, onu düşündüm şimdi...Teşekkürler Erencim, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da pas geç Bahar'cım:)) ben teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  2. Konusu çok sıradan geldi. Bir durumun çok uzatılması gıcık ediyor beni. Vakit kaybetmiş olman üzücü Erencim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Duygu'cum, gerçi artık akıllandım, sıktıysa hızlıca bir göz atıyorum kalanına o kadar:) teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  3. Okumasam da olur diyorum o zaman:) Konu çok uzayınca sıkılıyor insan, o konuda haklısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna geç cevap verdiğim için kusura bakma:) çok haklısın uzayınca sıkıyor, teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...