4 Nisan 2023 Salı

Lola ve Komşu Çocuk - Stephanie Perkins

 


Yabancı Yayınları'ndan 2019'da çıkan 320 sayfalık kitabımızı Aslı Tümerkan çevirmiş. Kitap, tek tek de okunabilen bir üçlemenin ikinci kitabı, ilk kitap Anna ve Fransız Öpücüğü'nü (benim okuduğum ismiyle Paris'te Aşk) şurada yazmıştım.

Bu kitabı pek beğenmedim, ilk kitabın yanında çok sönük kaldı. Şöyle a Kahramanımız Lola, kısacası havalı erkek arkadaşı Max ile eski aşkı ve şimdiki komşusu Cricket arasında kalır. Burada esas oğlan Cricket, ama ben gül gibi Max dururken Lola'nın aklının niye Cricket'a gittiğini anlayamadım bir türlü. Sonradan Max biraz yamuk yapıyor gerçi ama:)) Bir noktayı mı kaçırdım bilmiyorum yarısından sonrasına hızlıca göz attım sadece. Bu arada bir önceki kitaptan Anna ve St. Clair ile karşılaşmak da hoş bir sürpriz... Anna ve Lola iş arkadaşları... Özetleyecek olursak Lola - Cricket çiftinden pek hazzetmedim. İstikamet Isla ve Mutlu Son...




10 yorum:

  1. bunun filmini izledimdi, kitabı peki madem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi hangisi Deepcim ben bulamadım?:)

      Sil
    2. yaaaa evet yokmuş the girl next door ve the boy next door filmleri ile karıştırdım herhalde :)

      Sil
    3. :)) eh ben de onlara bakayım o zaman Deepcim teşekkürler:)

      Sil
  2. niye bilmiyorum ama senle ortak okuduğum bir kitap görünce çok mutlu oluyorum :D
    https://kitapeylemi.blogspot.com/2017/08/lola-ve-komsu-cocuk-stephanie-perkins.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oluyorum Eylem'cim, güzel bir tesadüf olmuş yine, sevgiler:)

      Sil
  3. Bu kitap seri olarak var bende, okumadım henüz:) Araya devamlı başka kitaplar aldığım için sıra gelmiyor bazı kitaplara:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, instagram paylaşımında gördüm, kitapları ne güzel düzenledin, eline sağlık:)

      Sil
  4. Ben de ilk kitabı daha çok sevmiştim. Son kitap da güzel. Serinin en zayıf halkası bu maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şule'cim sen de okumuştum belki üçüncü kitabın daha iyi olduğunu, teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...