1 Nisan 2023 Cumartesi

Mutlu Yıllar Saaana, Mutlu Yıllar Saaana :)

 


Yine bir 1 Nisan günü, blogum artık 13 yaşında, bir ergen oldu, artık asilikler, huysuzluklar gırla :))) Şaka şaka:) Bir oğlak burcu olarak rutinleri, sürekliliği olan şeyleri seviyorum; kitap okumayı, okuduğum kitaplarla ilgili düşüncelerimi paylaşmayı seviyorum ama bloglarla ilgili asıl sevdiğim şey siz değerli takipçilerden gelen yorumlar, bu etkileşim. Sonuçta hiç yorum almasaydım herhalde yazmaya devam etmezdim. Etkileşim çok güzel bir şey tabi ama bunun da ötesinde yüz yüze bile gelinmeden kurulan dostluklar var. Bunlar her ne kadar dijital dünya üzerinde kurulmuş olsa da benim dünyamdaki yerleri çok büyük...

Blogumu çok seviyorum, iyi ki doğmuş, daha nice seneler birlikte olmak, yazabilmek dileğiyle. Her zaman - her sene, olduğu gibi bunu mümkün kılan siz değerli dostlarıma bir kere daha çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız:) 

sevgilerimle:)




24 yorum:

  1. Nice mutlu yıllaraa:)))) iyi ki bloğunu açıp, yazmaya başlamışsın:)))) Kitap önerilerini çok seviyorum:)))
    Buradaki dostluklar kesinlikle çoook güzel, samimi ve kalbi güzel insanlar var:))))
    Hep burada ol ve hep yaz:)))) İyi ki doğmuş bloğun:))))
    Tatlı geçsin günün:))) Nisan ayı tatlılıklar getirsin sana:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bu güzel mesaj için çoook teşekkür ederim, çok mutlu olduum, inşallah hep burada böyle keyifli mutlu oluruz:) tatlı bir gün, tatlı bir ay diliyorum ben de, sevgiler:)

      Sil
  2. Nice mutlu yazmalara, yaşasın blogosfer, yaşasın blog yazarları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz çok teşekkür ederim, yaşasın blogosfer, yaşasın blog yazarları:)

      Sil
  3. ayyyyy en minnoşlardansın sen maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Deeepciiim çoook teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Ne kadar olmuş Maşallah, nice yıllara İnşallah. :)) Blogunu seviyoruz Erencim, iyiki bizimlesin. 😀💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksin Duygu'cum, güzel dileklerin için teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  5. iyi ki varsın, nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım sen de iyi ki varsın, çok teşekkür ederim sevgileer:)

      Sil
  6. İyiki bu blogu hayata geçirmişsiniz, biz de keyifle okuyoruz. Nice yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim güzel yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  7. Nice nice mutlu yaşlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize Gül Hanım, sevgiler:)

      Sil
  8. Nice yaşlarınız olsun:) ben henüz emekleme aşamasında bile değilim😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, darısı başınıza:)

      Sil
  9. Ben de fark ettim, benim blog da 13 yaşında! Demek ki yaşıtlar. Nive yıllarımız olsun beraber.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne güzel, size de mutlu yaşlar dilerim, çok teşekkür ediyorum, sevgiler:)

      Sil
  10. İyi ki varsın canım ya, iyi ki tanıdım seni, nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Eylem'cim çok tatlısın çok teşekkür ederim, sen de iyi ki varsın, umarım bir gün yüz yüze tanışmak da kısmet olur, güzel dileklerine çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  11. Uzun zamandır yoktum memlekette, internet erişimim de sınırlıydı. O yüzden ancak şimdi yazıyorum. Nice yıllara! İyi ki yazıyorsunuz, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum, instagram paylaşımşarınızı gördüm, şimdi yeni yazınızı okuyacağım:) güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim Süleyman Bey, çok mutlu ettiniz beni:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...