20 Haziran 2023 Salı

Adam ve Kız - Deniz Erbulak

 


Deniz Erbulak'ı çok seven kitap kurdu arkadaşımız sevgili Kitap Eylemi geçenlerde bu kitabı bilmem kaçıncı sefer okuduğunu yazınca "kaçmaz" dedim ve hemen aldım Adam ve Kız'ı.

Doğan Kitap'tan Eylül 2016'da çıkan kitabımız 230 sayfa. Kahramanlarımızın isimleri telaffuz edilmiyor sanıyorum... Eski bir apartmanda altlı üstlü yaşayan ama birbirlerinden haberleri olmayan iki kişi.. 20'lerinin başındaki kızımız bir internet kafede çalışıyor, ailesinden kopuk, yapayalnız ve beş parasız... Adam, bir oyun bağımlısı, bu yüzden boşanmış, evinden çıkamıyor, yapayalnız... Kızın evini su basıp da adamın dairesine sızıntı yapınca ikisinin yolu kesişir. Bir kere kesişen yollar bundan sonra birleşecek midir?:)))

Farklı bir aşk hikayesi okumak isteyenlere tavsiye ederim, gayet hoş bir kitaptı. Eylemcan'a da teşekkür ederim bir kere daha, keyifli okumalar dilerim:)




18 yorum:

  1. Yazarı hiç okumadım, kitap farklı geldi bana aklımda bulunsun Erencim, paylaşım için teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Duygu'cum orijinal bir kitap, tavsiye ederim gerçekten, sevgiler:)

      Sil
  2. Tahminimce Adam ve Kız, sıradan insanların yollarının kesiştiği etkileyici bir aşk hikayesi. Yalnızlık, umut ve insan ilişkileri üzerine derinlikli bir kitap. Kaleminize Sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir tahminde bulundunuz, aynen, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  3. Ben de Eylem'de gördüm ve alınacaklar listesine ekledim:))) Merak ediyorum:) İlginç ve farklı kitapları seviyorum:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değişik bir kitaptı gerçekten, tavsiye ederim, farklı bir aşk hikayesi, yorumuna teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  4. Okuma listeme aldım. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım siz nasıl bulacaksınız?:) yorumunuza teşekkür ederim, keyifli okumalar:)

      Sil
  5. Kitap ve okuma sevgine hayranım. Bu kitap da ilginç bir kitaba benziyor. Yazarın Altan Füsun Erbulak ile ilgisi var mı merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz Defne Hanım çok teşekkür ederim:) Ben de ilk onu merak etmiştim, bildiğim kadarıyla ilgisi yok... Yorumunuza teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  6. Aa Deniz ERbulak çok duyup hiç okumadıklarımdan, merakta kaldım şimdi, değerlendireyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylemcan sağ olsun, sevdirdi bize:)) yorumuna teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  7. Apartmanda doğan ve evliliğe giden bir aşk mı yoksa sadece patırtı gütürtü mü? Okumadan anlaşılmayacak herhalde..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok güzel, patırtı gürültü yok:) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  8. tanışmak istediğim bir yazar:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...